משפט

תמונות אינטימיות נשלחו לבכירי הליכוד: פרשיית סחיטה בצפון

מבוכה בכרמיאל: מקורבת לראש העיר נחקרה בחשד לניסיון סחיטה של איש עסקים שביקש להתמודד לעירייה. תמונות אינטימיות שלו עם נשים נשלחו לבכירי הליכוד במטרה לטרפד את המרוץ
מערכת ice |  1
כרמיאל (צילום ויקיפדיה)
פרשיית סחיטה בכרמיאל: מקורבת לראש העיר, משה קונינסקי, חשודה בניסיון סחיטה של איש עסקים שהפך ליריבו של קונינסקי. חוקרים פרטיים צילמו אותו במצבים אינטימיים עם נשים והתמונות נשלחו היישר לבכירי הליכוד.
בחדשות 12 נחשף כי חוקרי להב 433 פתחו בחקירת הפרשייה הסבוכה, שהחלה לפני כ-4 שנים עת איש העסקים אלון אזולאי היה ידידו הטוב של ראש העירייה משה קונינסקי ואף סייע לו להבחר. אולם לאחר הבחירות חל קרע בין השניים, עד כדי שרעיית ראש העיר דרשה לפטר מהעירייה מקורבת של אזולאי.

כשנה לפני הבחירות המקומיות החליט אלון אזולאי להתמודד בעצמו על ראשות העיר מול קונינסקי, מה שלא מצא חן בעיני מקורבת לראש העיר. על פי החשד היא פנתה לחוקרים פרטיים שיתעדו את אזולאי עם נשים שונות. את התמונות שהושגו שלחה המקורבת לבכירי הליכוד ניר ברקת, אלי כהן ומירי רגב, במטרה לטרפד את המרוץ לעירייה של אזולאי בטרם החל.
המקורבת לראש העיר והשני חוקרים פרטיים עוכבו אתמול (שני) לחקירה במשטרה, בחשד לניסיון סחיטה. מעצרה של המקורבת הוארך בבית המשפט השלום בעכו ביממה, ולאחר מכן כי היא תישלח ל-3 ימי מעצר בית. חקירת הפרשה נמשכת וייתכן שגם ראש העירייה יוזמן לחקירה.
עו"ד שחר חצרוני, פרקליטם של החוקרים הפרטיים הגיב: "אין פה שום עבירה של סחיטה באיומים, מדובר באנשי מקצוע שעבדו כחוק, ועל פי התקנות גם של חוקרים פרטיים. אני גם מאמין שבסיומה של החקירה הם ישוחררו בחזרה לבתיהם, אפילו ללא כל תנאי".
עו"ד תמי אולמן, פרקליטתה של המקורבת לראש העירייה: "אנו טוענים לחפותה, היא טוענת שמדובר בעלילה, הכול על מנת להרחיק את ראש העיר ממעמדו ומהכיסא שלו. אין ספק שמישהו העליל עליה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפלגת הליכוד המושחתים.ניר ברקת בראשם.בן אדם צואה. (ל"ת)
    ארמו 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור