כסף וצרכנות

הונאה על חשבון חברת החשמל: מי מנסה לעקוץ אתכם?

חברת החשמל מתריעה מפני הונאה חדשה: שיחות טלפון בהם המתקשר מציג עצמו כעובד חברה ומבקש תשלום במזומן עבור חשבונות החשמל
כפיר אדר |  1
חברת החשמל (צילום shutterstock, freepik)
בתקופה האחרונה הגיעו לחברת החשמל מספר תלונות מלקוחות, רובם בעלי עסקים, שסיפרו כי קיבלו שיחות מאדם המזדהה כעובד חברת החשמל בשמות בדויים ומאיים עליהם בניתוק מאספקת החשמל אם לא ישלמו לו מיד ובמזומן.
בחלק מהמקרים, שולח מבצע ההונאה נהגי מוניות לאסוף מעטפה עם כסף מהלקוח הנעקץ וזאת כדי להביא לכאורה לסיום החוב שלו כדי שלא ינותק מהחשמל, על אף שאין לו כלל גישה או קשר לחברת החשמל.
חברת החשמל מבהירה כי גבייה במזומן מתבצעת אך ורק  במשרדי החברה ובמרכזי  קבלת הקהל הרשמיים  של החברה. בטח ובטח  שאינה שולחת נהגי מונית לגביית כספים. בחברה מבקשים שלא לשלם במזומן לאף גובה המציג את עצמו מטעם חברת החשמל.

עוד אומרים בחברת החשמל כי אין להתייחס לקריאה לתשלום במזומן ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד 103, לצורך בירור קיומו של חוב ולתשלום , או לחילופין לבדוק באתר החברה שכתובתו www.iec.co.il, באזור האישי על קיומו של חוב ובמידה שכן, ניתן לשם באתר במעמד הבירור. תשלום במזומן מתבצע רק במרכזי  קבלת קהל הרשמיים של החברה הכולל גם עמדות היברידיות של חברת החשמל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כורש 14
    גד כהן 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עונים בטלפון ב103
    סגור