ויראלי

האקס של גל גברעם שולח עקיצה: "לא מוחק תמונות"

תום חיימוב במסר סמוי לאקסית שלו מימי האח הגדול: "רואה את האינסטגרם כמו איזשהו ספר זיכרונות כזה. אני לא חושבת שצריך למחוק שום דבר מהזיכרונות כי בסופו של דבר הם בונים את הפאזל שלנו ואת מי שאנחנו והחוויות שלנו", כשהיא בחרה למחוק
מערכת ice | 
תום חיימוב וליה נגה (צילום אינסטגרם)
הורדת עוקב באינסטגרם או מחיקת תמונות, הפכו להיות האקטים הכי ברורים שיש לסכסוך בעולם הבידור, אבל תום חיימוב, האקס של גל גברעם אותה הכיר באח הגדול ברשת 13, הסביר מדוע הוא לא עושה זאת, אך כנראה שבכך עקץ את גברעם.
חיימוב כרגע נמצא במקום אחר בחייו ורק השבוע הפך את מערכת היחסים החדשה שלו עם ליה נגה, הצעירה ב-14 שנה ממנו לרשמית, כאשר השניים הודיעו זאת קבל עם ופודקאסט של נגה, שם העלו את הנושא כבדרך אגב.

דבר אחד שמשך את העין בנושא של חיימוב היה, שעל אף הזוגיות החדשה הוא לא מוחק את התמונות עם גברעם, שהיא לעומתו דווקא כן עשתה זאת. חיימוב ניסה להסביר מה הניע אותו: "אני לפחות רואה את האינסטגרם כמו איזשהו ספר זיכרונות כזה. אני לא חושבת שצריך למחוק שום דבר מהזיכרונות כי בסופו של דבר הם בונים את הפאזל שלנו ואת מי שאנחנו והחוויות שלנו, הרגעים הטובים והפחות טובים".
עוד הוסיף: "אז לא, אני לא מאמין בלמחוק זיכרונות ולכן אני גם לא מוחק את התמונות באינסטגרם". ייתכן שמדובר בתשובה תמימה, אבל זה יותר נראה כמו עקיצה לאקסית שמחקה את התיעוד של השניים מהעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה