ויראלי

מעריצי קניה ווסט מתהפכים: "מתחרט על הקעקוע, גזען ואנטישמי"

לאחר הסערה סביב ההתבטאויות האנטישמיות של הזמר קניה ווסט, כמה מעריצים מושבעים שלו שהחליטו לקעקע את דמותו על גופם - מתחרטים על כך כעת: "הוא מאכזב את כל מי שאי פעם תמך בו באמת. הוא גזעני כלפי חוץ ואיש מגעיל. הוא אנטישמי"
מערכת ice |  3
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
לאחר הסערה הגזענית שעורר הזמר קניה ווסט, אחרי שהשמיע הערות אנטישמיות מכוערות, כמה מעריצים מושבעים שלו שהחליטו לקעקע את דמותו על גופם - מתחרטים על כך כעת במיוחד.
"כשראיתי שהוא משמיע את ההערות האלה על יהודים, זה היה פשוט קורע בטן - הבחור הזה היה אמור להיות כמו אחד הגיבורים שלי, מישהו שאני שואפת להיות כמוהו ביצירת המוזיקה ובהקלטת המוזיקה שלי", סיפרה אשלי סמית', מוזיקאית מקרדיף.
סמית העלתה סרטון לחשבון הטיקטוק שלה בה היא התבדחה על האפשרות להסיר את הקעקוע אותו עשתה אחרי שקיבלה השראה מאחד האלבומים של קניה. בסופו של דבר היא החליטה להסתיר את זה עם פס דיו רגיל. "הוא מאכזב כל כך הרבה אנשים. כל כך הרבה אנשים הסתכלו עליו. הוא מאכזב את כל מי שאי פעם תמך בו באמת", הוסיפה.
"אני חייב לומר שאני בהחלט מתחרט על הקעקוע הזה שעשיתי, הייתי רק בן 18 אז. פרסום טיקטוקר בשם ג'רמי, והציג את הקעקוע של ווסט על ידו הימנית. זה התיישן כל כך גרוע. אני לא משתייך להלך הרוח הנוכחי שלו או לכל דבר שהוא אומר. הוא גזעני כלפי חוץ ואיש מגעיל. הוא אנטישמי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה מה קורה כשמשחררים גורילה מכלוב
    רונן 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסתובב חופשי בעולם כמו חיית טרף ומסוכן לאנושות
    סגור
  • זה פרעה המודרני פה רע
    אלי 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימח שמו ושם זכרו
    סגור
  • 1.
    איכס. כושי שחור שנראה כמו קופיף
    חן 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סתם עבד שעשו ממנו אליל
    סגור