ויראלי

עומר אדם ויעל שלביה לא מסכימים? "לוקחת בחשבון"

הדוגמנית נשאלה לגבי מערכת היחסים גם עם התקשורת וסיפקה תשובה מפתיעה: "אני הכי פתוחה בעולם, אבל יש עניין שבן הזוג שלי הוא אדם שאני אוהבת ואני מכבדת אותו, אז אני יודעת שאם הוא היה רוצה הוא היה בא ומדבר"
מערכת ice |  1
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
בל אגם ראיינה לערב טוב עם גיא פינס את הדוגמנית הבינלאומית יעל שלביה, בת הזוג של עומר אדם לגבי הזוגיות ביניהם והאם בשל כך היא לקחה צעד אחורה מהתקשורת ומתראיינת פחות, כאשר אדם עצמו לא מרבה להתראיין לכלי התקשורת בישראל.
יעל שלביה ענתה לבל אגם: "אני הכי פתוחה בעולם, אבל יש עניין שבן הזוג שלי הוא אדם שאני אוהבת ואני מכבדת אותו, אז אני יודעת שאם הוא היה רוצה הוא היה בא ומדבר, אז זה נראה לי לא שווה את זה אם זה לא מכבד אותו".

עוד היא הוסיפה לגבי בן הזוג שממעט לספק מידע לתקשורת: "הוא לא אוהב את זה, אבל זה לא מפריע לי ששואלים אותי עליו, כי אני גאה בו ואני מבינה למה אנשים מתעניינים בזוגיות שלנו".
האם היא לוקחת צעד אחורה בראיונות? "בגלל ששנינו מגיעים מאותו עולם קל לנו לדבר על זה, אנחנו מכירים את אותם אנשים, אין מה לעשות, אני בת הזוג שלו והרבה מהשאלות יהיו קשורות לזוגיות ואהבה, אז אני לוקחת בחשבון ושומרת על שנינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה כל שניה מדווחים עליהם? לא מעניין. (ל"ת)
    .. 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור