ויראלי

אברי גלעד עונה לראשונה לביקורות הקשות: "שלחו תודה בביט"

כדי לאזן את הטור לפני שבוע שפגע בחלק מהנשים, ענה אברי גלעד עם טור שנוגע לגברים שחושפים איברים מוצנעים בפרהסיה: "בארץ שלנו, צרת השוליים אך הפקוקה עד בלי סוף, אנשים צריכים, ועוצרים, ומסתכנים מאוד, ומראים את אוצרותיהם ככה. מה לא בסדר בזה? אם אתם לא יודעים, לא משנה"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
הטור של אברי גלעד שפורסם היום (שישי) בישראל היום, ענה על התגובות שקיבל בעקבות טורו הקודם על תרבות 'חשיפת הישבן' במרחב הציבורי, כאשר העלה טענות שלדעתו מסבירות את התחושות שלו, אך לא בדיוק זכו להדהוד מצד חבריו בתקשורת, אלא דווקא לביקורת כמו במקרה של פאולה וליאון רוזנברג.
גלעד כתב בטור בין היתר: "לאיזון הקטע שפורסם פה לפני שבועיים על החשיפה הנשית המוגזמת לטעמי, עלתה בהרבה תגובות שקיבלתי מנשים סוגיה הקשורה לחשיפה לא ראויה אחרת: ההשתנה הגברית בצידי דרכים, כשפעמים רבות העוברים או השבים, תלוי בכיוון הרוח, יכולים לראות בבירור את הפַּרְמַשְׁתָּק של זה שבעליו עצר בצד להתרוקן. וזה לא בהכרח נעים. לא לנשים, וגם לחלק מהגברים שמעדיפים פרטיות האיברים הפרטיים. בארץ שלנו, צרת השוליים אך הפקוקה עד בלי סוף, אנשים צריכים, ועוצרים, ומסתכנים מאוד, ומראים את אוצרותיהם ככה. מה לא בסדר בזה? אם אתם לא יודעים, לא משנה".

עוד הסביר: "למה זה קורה? הרי נשים אינן רוכנות להשתין בשולי הכבישים, אלא במצבים קיצוניים ונדירים, וגברים - שולפים בשפע. מה, יכולת הסבל הגברית נמוכה גם בזה מזאת הנשית? אולי. הגברים פחות מורגלים להמתין שעות לשירותים נקיים ופרטיים, אבל חברים, זה לא תירוץ. לא זכור לי שהוכרזה זכותנו כזכרים לנצל את קלות ההתפנות מאחורי עמוד, ליד שיח, בשוליים, ולהפוך סתם ככה את הפרטי לציבורי. ועד שזה קורה, ראיתי באינטרנט מין בקבוק מיוחד, שאפשר להשתין לתוכו באוטו, גברים ונשים. יש לו פייה שמתלבשת, ואם יש מצב חירום־על, אפשר להשתמש בו במקום לרדת לשוליים. מאיפה? חפשו באינטרנט PORTABLE URINAL. תראו מין צינור שרשורי כחול כזה. זה המוצר. קנו אותו. אחרי השימוש הראשון שלחו לי תודה בביט".
כאמור, גלעד ניסה כאן להציג גם את הצד השני של המשוואה של חשיפת האיברים המוצנעים במרחב הציבורי, כאשר הפעם הוא טוען כי יש פיתרון גם עבורם כדי לעשות את צרכיהם בצד הדרך גם כשאין שירותים בסביבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה