ויראלי

"אוויר נדיר" של בילי אייליש למכירה באלפי דולרים

מוצר חדש וביזארי ביותר עלה לאחרונה לאתר הודי ועד לאחרונה יכולתם לרכוש את האוויר מההופעה של בילי אייליש בסינגפור - בעשרת אלפים דולר
מערכת ice | 
בילי אייליש (צילום ויקיפדיה)
בילי אייליש כנראה לא זקוקה להרבה הקדמה, היות ומדובר באחת הזמרות המוצלחות והמוכרות ביותר בעולם והיא רק בת 20. עקב ההצלחה האדירה שלה לא מפתיע כלל שנראה ברשת כמה דברים מפתיעים, מצחיקים וכמובן גם קצת מוזרים.
ואכן לאחרונה פורסם באתר מכירות הודי פריט ייחודי ו'נדיר ביותר', כפי שתיאר אותו המוכר. הפריט המדובר הוא לא אחר משקית ניילון דקה המכילה כביכול את האוויר מההופעה של בילי אייליש בסינגפור לאחרונה.
המוכר כתב במודעה: "עמדתי בשורה הראשונה והצלחתי לכלוא את האוויר בשקית בזמן שהיא צרחה את נשמתה בעת המופע! בשביל אלו שפספסו את ההופעה, אתם יכולים לקנות את זה!! אוויר נדיר ביותר!!".
ואם למרות היותו מוצר ביזארי אתם עדיין שוקלים לקנות את האוויר הנדיר של בילי אייליש, המחיר אותו דרש המוכר הוא לא פחות מ-10 אלף דולר, שהם כ-35 אלף שקלים.
יחד עם זאת, מאז שפורסמה המודעה היא כבר הספיקה להעלם והסיבות לכך יכולות להיות מגוונות: הבעלים של האוויר הנדיר החליט לשמור אותו או שההודעה הייתה מבישה מדיי, או שמישהו אכן רכש את שקית האוויר.
ועדיין, קשה לדבר על זמרת כמו בילי אייליש בלי להזכיר מדוע היא כה מפורסמת. בילי אייליש מתהדרת כיום בתואר מיוחד היות והיא הזמרת היחידה שגרפה ארבעה פרסים יוקרתיים ביותר: האוסקר, פרס גינס, גלובוס הזהב וכמובן הגראמי – מרביתם תודות לשיר הפתיחה שהקליטה עבור הסרט "לא זמן למות" מסדרת סרטי ג'יימס בונד והאחרון בו גילם דניאל קרייג את הסוכן המפורסם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה