ויראלי

גרושתו של אייל גולן בווידוי מצמרר: "בתקופה קשה, בחרדות"

דניאל גרינברג סיפרה לעוקבים שלה ברשתות החברתיות: "סוג של נקודת חולשה באמצע מסלול החיים שלי. אני עוד מעכלת תוך כדי תנועה את המהירות שדברים קורים אצלי וזה בסדר לא להיות חזקה ואני עובדת גם על להישבר לפעמים כי זה בסדר וטבעי, קורה"
מערכת ice |  8
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
גרושתו של אייל גולן ודיירת האח הגדול לשעבר דניאל גרינברג, ענתה היום (ראשון) בפתיחות לשאלות של העוקבים שלה ברשתות החברתיות, זאת לאחר שבשבוע שעבר חשפה בפניהם את התחושות שלה לאחר הפרידה מבן זוגה במשך חצי שנה.
גרינברג ענתה בסשן של שאלות ותשובות: "אני לא בדיכאון, עברתי שלושה שבועות לא פשוטים בריאותית, זה השפיע על הנפש וכנראה שמשם זה הגיע. אני מודה שאני נמצאת בתקופה קשוחה שלי עם עצמי, המון לחץ נפשי. חרדות שתופסות אותי בקטע לא מוסבר, דאגה יתרה שלא על משהו".

עוד הוסיפה: "סוג של נקודת חולשה באמצע מסלול החיים שלי. אני עוד מעכלת תוך כדי תנועה את המהירות שדברים קורים אצלי וזה בסדר לא להיות חזקה ואני עובדת גם על להישבר לפעמים כי זה בסדר וטבעי, קורה". 
וגם יש לה זוכה ב"האח הגדול" כאשר ענתה כי הפייבוריט שלה הוא: "שחף". גרינברג נשאלה תמורת איזה סכום הייתה משתתפת בהישרדות והפתיעה כשכתבה: "שום סכום". בנוגע ל"מירוץ למיליון" כתבה גרינברג על השתתפות: "חלום חיי, כל פעם מתחלף לי הפרטנר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כנסו
    שימי 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל סלב שרוצה כותרת כדי שלא ישכחו אותו יוצא באיזה וידוי דרמתי על "חרדה ודאגה", חרטא ברטא כלום ושום דבר אנשים ריקניים
    סגור
  • 7.
    קינאה
    ע.מ 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל מקנאה מאייל שהוא מצליח יותר מימנה
    סגור
  • 6.
    אוייש
    ילי 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דאגה יתרה שלא על משהו"....כנראה מישהו למעלה בחליט להכניס בך בכוח דאגה כי יש לך על מה והמון....במקום להשקיע זמן בטלפון וב"תראו אותי"..תשקיעי בדברים יותר חשובים.. כגון .ילדים...דרך ארץ.. ענווה...הסתכלות קדימה עם הרבה לשפר...לעשות למען עצמך כי בסופו של דבר אף אחד לא חושב עלייך כמוך..וגם להיות לבד. לא חובה בן זוג...עם כל מה שאת מטיפה לו. גבר לא צריך להיות אישיו
    סגור
  • 5.
    כלומניקית
    ירו 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי תעצרו כבר את חורשת הראשים המשועממת הזו
    סגור
  • 4.
    אייל גולן זומם על טליה עובדיה
    אופירה 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח אייל גולן זומם על טליה עובדיה
    סגור
  • 3.
    האם הוא מסוגל ליישר את העסק
    פורמט 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את בתור שותפה לעסק
    סגור
  • 2.
    דניאל הדפוקה
    שילה 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאת הולכת עם גברים את מרגישה טוב וכאשר לא את פתאום בדיכאון נכון שאת צעירה שבי בבית ותגדלי את הילדים שלך ותני לגוף שלך לנוח ותפסיקי לבכות כל הזמן
    סגור
  • 1.
    תרגילי איזון גוף ונפש
    יצחק מירושלים 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע טוב דניאל, מצרף לך תרגילים שיעזרו לך מאוד אם מתרגלים לאורך זמן - : יוצאים מזה. !! תרגילי איזון של גוף ונפש מיצחק שניר :) - איך להשתחרר מהתקף חרדה ע"י 4 נקודות לחיצה בגוף. (כדאי לקנות 2 משקולות של קילו אחד, ולהניח על הנקודות) https://youtu.be/RrkBOUMifJ4 מהיום לתרגל יוגה תנוחת ויפארינה קראני להניח רגליים על הקיר או על הספה בזמן ששוכבים על הרצפה, ולשים כרית קטנה בגב התחתון כתבה מהידברות: "רוצו לקיר: מה יקרה לגופכם אם תבצעו את התרגיל הזה מדי יום?" https://www.hidabroot.org/article/233354 אמבטיות קרות כמה שיותר זמן למי שקשה: אפשר לקנות גיגית ולהניח בה את הרגליים. הסטרס החיובי מהקור מוחק את הסטרס השלילי, וגורם למוח להפריש נוגדני חרדה ודיכאון. מצרף קישורי יוטיוב עם ההסבר המפורט של זה: https://www.youtube.com/watch?v=VakjjfgdMEI https://www.youtube.com/watch?v=FMvqd2MCog4 תרגיל נשימה של ווים הוף בישיבה החמצן שנכנס לגוף בעקבות התרגיל – פשוט מסייר לאורך הגוף ונלחם בכל "הקלקולים" שנוצרו בעקבות השנים. לעוד תרגילים - פני אליי בפייסבוק. סיימתי את מכסת התווים פה לצערי
    סגור