ויראלי

פאולה רוזנברג חושפת: "הרגשתי כמו בבית הספר"

המגישה הסבירה כיצד היא מתרכזת בעבודה כשהיא מבלה בבית הקפה עם הלפטופ: "כולם נראים בעיניים שלי הרבה יותר מרוכזים ממני, אני ננעלת על דמות אחת, אישה בדרך כלל, ועושה לה אידיאליזציה, היא הופכת להיות מושא ההערצה שלי באותם רגעים עד שאני עוזבת את בית הקפה ושוכחת מקיומה"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג עדיין נהנית מהחופשה שלה יחד עם משפחתה, אבל גם היא שיתפה מה היא עושה כדי לצמצם את זמן העבודה שלה ולהגדיל את הזמן החופשי שלה. באינסטגרם שלה היא חשפה מה היא עושה כדי למטב את זמן העבודה שלה.
רוזנברג כתבה: "חיי עצמאית: גם בחופשות אני נדרשת לעבוד, מנסה לצמצם רק למה שדחוף. לא מתלוננת בכלל, יש פלוסים ומינוסים. בשנים האחרונות אני עושה את זה מסודר, לוקחת שעה בבית קפה ויושבת עם הלפטופ, ככה אני לא גונבת זמן עבודה במהלך היום".

היא נתנה לדוגמא אישה שישבה מולה וכתבה: "ככה היא ישבה שעתיים בלי לקום, בדיוק כמו שהרגשתי בבית הספר, כולם נראים בעיניים שלי הרבה יותר מרוכזים ממני, אני ננעלת על דמות אחת, אישה בדרך כלל, ועושה לה אידיאליזציה, היא הופכת להיות מושא ההערצה שלי באותם רגעים עד שאני עוזבת את בית הקפה ושוכחת מקיומה".
לסיום הסבירה: "היא יושבת זקוף, אני ממש מתאמצת לא להתעקם. היא לא מסירה את עיניה מהלפטופ בכל זמן העבודה, אני שוקעת בניחושים על חייהם של האנשים מהשולחנות הסמוכין, הכלבים, המלצרים, היא מתקתקת משימות לא הסחות דעת. אני? מתכתבת עם חברות בוואטסאפ, קוראת כתבה באינטרנט ואז שולחת מייל שקשור לעבודה ושוב נודדת לוואטסאפ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש סיבה שהדבילית מקבלת כתבות ? (ל"ת)
    איל 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פאולה
    Ruth 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לי רק שאלה אחת. האם יש כתב לענייני פאולה בלבד?
    סגור