ויראלי

תיעוד מטורף: צעיר ננשך בראשו על ידי תנין - וניצל

ברנדון, צעיר בן 34, שחה באגם כשלפתע תקף אותו תנין ונשך אותו בראשו. הוא נאבק בו עד שהתנין שחרר אותו והוא שחה לחוף מבטחים. מה שעוד יותר מדהים שהוא תיעד את הכל. צפו בתיעוד המצמרר
מערכת ice | 
ברנדון (צילום פרטי)
קשה לומר מה יותר מדהים, שאיש בשם ברנדון ננשך בראשו על ידי תנין ושרד, או שהמתקפה האכזרית נתפסה בעדשת המצלמה. שבועיים לאחר מכן, ברנדון יוצא מבית החולים אך לפניו דרך ארוכה להתאוששות.
ב-3 באוגוסט ברנדון יצא לסיבוב באגם וצילם סרטון הדרכה לאירוע קרוב דרך החברה שלו, Defeat-X. בן ה-34 אומר שהוא שכח את כובע הים ואת משקפי המגן שלו ולא ביצע אף אחד מאמצעי הזהירות הרגילים שלו לשחייה במים.
המל"ט צילם מלמעלה בזמן שהוא התחיל לשחות. תנין באורך משוער של 12 רגל זינק היישר אליו ונשך אותו בראשו. זה יכול היה להיות מזל או אינסטינקט, אולי התערבות גבוהה יותר, אבל ברנדון סיפר כי הוא הכניס את ידיו לפה של התנין ונאבק בו, עד שהוא שחרר אותו. מיד לאחר שהשתחרר החל לשחות לחוף מבטחים. 
 
הוא איבד המון דם ואנשים שהיו במקום הזעיקו מיד אמבולנס. הוא הובהל לבית החולים שם טופל במחלקת טראומה. הוא עבר ניתוח מציל חיים שערך שש שעות וכעת הוא נמצא בהתאוששות שצפויה להימשך הרבה מאוד זמן. כוח הנשיכה של התנין ריסק את ראשו, שבר את הלסת שלו ופגע בעצב הפנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה