ויראלי

תקף באגרופים ברחוב ו"הרוויח" כיסוח מצד לוחם ה-MMA

לוחם אומנויות לחימה הכניע הומלס שתקף אנשים בלב רובע הסוהו במנהטן: בדרך לעבודתו ראה רו מלאבנן אדם תוקף אדם אחר. כבעל חגורה שחורה בג'יו-ג'יטסו וחגורה צהובה בג'ודו, מלאבנן התערב
מערכת ice |  4
לוחם MMA מכניע הומלס תוקפני בניו יורק (צילום אינסטגרם)
רו מלאבנן, בעל חגורה שחורה בג'יו-ג'יטסו ברזילאי וחגורה צהובה בג'ודו, הלך אל עבודתו כמדריך האגרוף ביום רביעי האחרון, כשראה את סמואל פרייז'ר פראייר מכה עובד בניין, אמר הלוחם ל"פוסט".
מלאבנן, בן 44, בדק שהקורבן בסדר לפני שרץ אחרי החשוד והוריד אותו מאחור, הסביר לעוקבי האינסטגרם שלו.
"האינסטינקטים של הג'יו-ג'יטסו שלי פשוט נכנסו לפעולה. קפצתי על הגב שלו," אמר מלבאנן. "הוא ניסה להדוף אותי אבל גררתי אותו לרצפה, ומיד לקחתי את גבו והצמדתי אותו לקרקע".
קורבנות אחרים לכאורה של פרייז'ר, בן 28, התאספו בזמן שמלבנן הצמיד את האיש הנאשם למדרכה מול חנות הדגל של קונברס בברודווי, על פי צילומי צד שלישי שחלקו הלוחם.
"משום מקום אנשים אמרו 'כן הבחור הזה נתן לי אגרוף בפרצוף', 'כן הבחור הזה היכה אותי', 'הבחור הזה היכה בחור זקן'", אמר מלבאנן.
כמה מהקורבנות הזועמים החלו אז לנסות לתקוף את החשוד המנוטרל, אך מלבאנן ביקש מהם לעצור ולהתקשר למשטרה במקום זאת, על פי סיפורו.
חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי פרייז'ר תקף ופגע בראשם של גבר בן 50 ונער בן 17, לפי משטרת ניו יורק. הוא הואשם בשני מקרי תקיפה, לפי המשטרה, שציינה שלפרייז'ר אין כתובת בית.
מלבאנן, שאמר כי לא התראיין במשטרה בגלל שאיחר לעבודה, אמר כי הוא מאמין שלפחות שישה אנשים הותקפו על ידי החשוד הלא מתנצל, ש"שיחק את הקורבן", הסביר הלוחם בטלפון.
"הם נכנסו לתוכי", צולם פרייז'ר כשהסביר למלבאנן כשהוא מתחנן לרחמים בשטח.
"לא, זה שטויות אחי, אתה עדיין לא נותן אגרוף לפנים של אנשים בלי סיבה מזעזעת," השיב הלוחם כשתיירים שעמדו מחוץ למוזיאון הגלידה הסתכלו.
שני שוטרים הגיעו בסופו של דבר ואזקו את החשוד בזמן שצופים לחצו ידיים עם מלבאנן, כך עולה מהצילומים.
מלבאנן חי בניו יורק מאז שהיגר מהפיליפינים בגיל 9. הוא סיפר ל"פוסט" שהוא הוטרד לעתים קרובות בגלל המורשת האסייתית שלו, אבל תמיד הצליח להרגיע את המצב מבלי להילחם.
קריירת הלחימה המקצועית שלו הושבתה בגלל זעזוע מוח.
כיום, כמדריך אומנויות לחימה ואיגרוף, מלבאנן עוזר לניו יורקרים אחרים לעמוד מול בריונים בכך שהוא מלמד אותם כיצד להילחם ולהגן על עצמם.
"רק עוד יום," הוא אמר. "הרבה משוגעים שם ברחובות עכשיו אז רק בבקשה תיזהר. הם יתנו לך אגרוף. הם יוציאו את התסכולים שלהם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כפר להומלסים
    טרובדור 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להכין להומלסים כפר נאה וצנוע, שבו מי שיעבוד יקבל תגמול נוסף וגם הכשרה מקצועית ותמיכה נפשית. ולאסוף את כל ההומלסים מהרחובות אם ירצו ואם לא ירצו. עליבות מובסת כזאת, הטרדת העוברים ושבים, אלכוהוליזם ונרקומניות היא לא משהו שילדים, או אזרחים מהוגנים צריכים לראות. גם לחלוצים הקיבוצניקים לפני קום המדינה לא היה כלום. רק חלק מאוהל וכמה בגדים דהויים. ואיזה יופי של מורשת השאירו. הומלס מלוכלך ושתוי על ספסל חש שהמדינה ויתרה עליו. בכפר נקי ומאורגן בין אנשים הדומים לו הוא יכול שוב לקום על רגליו ולהחזיר לעצמו קצת צלם אנוש וכבוד עצמי והערכה מהבריות.
    סגור
  • ומי יממן את כל המסיבה שאתה מציע ???
    אייל 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הומלסיות היא מחלה ברוב המקרים !!! קשה מאוד לשקם אותם + קשה להם מאוד עד בלתי אפשרי לצאת לעבוד !!!!!!
    סגור
  • 2.
    איזה יופי באמריקה. כל מטורללי העולם התקבצו שם. (ל"ת)
    אוהב ישראל 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמה כיף
    גוגל תרגום 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמציאו אותי
    סגור