ויראלי

גיא לרר זעם על עיתונאי הספורט וקיבל אתגר מעניין

מנחה הצינור טען נגד נדב צנציפר: "יש שהפעילות הגופנית היחידה שהוא מכיר קשורה בהנעת סרק של שרירי הפה, יושב בערוץ הספורט ולועג לקבוצתי ולי, לטענתו כוכבי ערוץ הספורט ינצחו בקלות את המכתש. ובכן, ראה זאת כהזמנה רשמית. מוזמנים גם לשדר", מה השיב לו העיתונאי הוותיק?
מערכת ice |  3
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מנחה 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר הציב אתגר לאחד מעיתונאי הספורט הבכירים בישראל, נדב צנציפר, לאחר שהאחרון הצליח לדבריו לפגוע בו בביקורת לועגת לכאורה וכן בקבוצה בה הוא משחק בליגה ג' 'המכתש גבעתיים'.
בטוויטר שלו כתב לרר: "נדב צנציפר, איש שהפעילות הגופנית היחידה שהוא מכיר קשורה בהנעת סרק של שרירי הפה, יושב בערוץ הספורט ולועג לקבוצתי ולי, אדם שחרף גיל מתקדם ומבנה גוף לא מתאים - הצליח לכבוש 4 שערים בליגה ג׳. לטענתו כוכבי ערוץ הספורט ינצחו בקלות את המכתש. ובכן, ראה זאת כהזמנה רשמית. מוזמנים גם לשדר".
 
צנציפר נענה לאתגר והשיב באופן 'צנוע' למדי: "בקרוב תקבל יום ושעה. מוכן להתמודד איתך בכל פעילות גופנית, אעלה עליך בכל פרמטר. מוכן לקרב-10 מולך: כדורגל, כדורסל, ריצה, ג’ודו, אגרוף, האבקות, כדוריד, כדורעף, שחיה והטלת כדור ברזל. אם ניצחת באחד מהם, הפסדתי".
לרר השיב לו על כך בעקיצה משלו: "לא לא. נדבוק ברעיון המקורי שלך", צנציפר לא נבהל והגיב לו: "גם וגם, נבדוק את הסרק בינינו". גיא שוסט חברו של לרר לקבוצה כתב: "אני מוכן שבכל פעם שהם עוברים את החצי זה ייחשב גול ואם אנחנו מנצחים אני רוצה להיות פאנליסט בערוץ הקיבוץ של ליגה לאומית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משעמם לכם? (ל"ת)
    יעקב 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לרר קשקשן
    אמילי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרר.תינחת.תוכניתך ירדה לשפל. עוד עיתונאי קטן "שבא לעשות סדר במדינה.
    סגור
  • 1.
    הטלת כדור ברזל
    דגון 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה שכתב ספורט לא מבחין בין הדיפת כדור ברזל להטלת כידון. מקווה שלקראת המשחק לא מתבלבל בין כדורגל לכדוריד. תיהנו מהמשחק.
    סגור