ויראלי

צפו: ניר דבורי תוקף את ראש עיריית שדרות: "אתה לא תדבר ככה"

אלון דוידי בריאיון לחדשות הבוקר בקשת 12 תקף את התקשורת כי דחפה לעצירת המבצע. ניב רסקין קטע אותו והכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי התפרץ: "אתה לא יכול כל פעם להאשים את התקשורת. אם יש לך בעיה – תפנה למקבלי ההחלטות"
מערכת ice |  6
ניר דבורי ואלון דוידי (צילום צילום מסך מתוך קשת 12)
עימות קשה נערך הבוקר באולפן 'חדשות הבוקר' בין ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, לבין הכתב הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי, סביב הסיקור התקשורתי של הפסקת האש וסיום מבצע שומר החומות. 
בראיון לניב רסקין, דוידי האשים את התקשורת ואמר כי היא עשתה קמפיין לעצירת המבצע בעזה: "זה מדהים איך מיום שלישי, רביעי בשבוע שעבר, אתם, הפרשנים, עשיתם קמפיין אגרסיבי כדי לסגור את המבצע". ניר דבורי, הכתב הצבאי של חדשות 12 שישב באולפן קטע את דוידי והתפרץ בזעם לעברו: "אלון, זאת שערורייה מה שאתה אומר עכשיו. אני לא מכיר שהיה קמפיין כזה ולא מכיר אף אחד שדיבר ככה, אולי הפוך. זה ממש לא נכון. אתה לא יכול כל פעם להאשים את התקשורת. יש לך כתובת שהיא הפוליטיקאים. יש שר ביטחון, יש ראש ממשלה, תפנה אליהם".
דוידי ניסה לקטוע את הכתב הצבאי אך דבורי המשיך :"אתה לא תדבר ככה. התקשורת מלווה אותך, איתך בשדרות בטוב וברע. אנחנו מראים אתכם, מלווים אתכם, חוטפים אתכם את הרקטות. אני שכבתי לידך על הכביש כשירדו הרקטות. תפנה לכתובות שהיו צריכות להעלות את זה ולהמשיך את המבצע קדימה. אתה לא יכול כל היום לנהל קמפיין על הגב של התקשורת שאתה ניזון ממנה וחי ממנה. אם יש לך בעיה – תפנה למקבלי ההחלטות".
"אם תבוא אליי לשדרות, אראה לך קטעי ארכיון מפה ועד הודעה חדשה", השיב דוידי לדבורי והמשיך: "הנהגת מדינת ישראל, ולא מעניין אותי מי ראש הממשלה ושר הביטחון כי עברתי ארבעה וחמישה שרי ביטחון, ממשיכים עם הטיפשות הזאת והמעשה הדבילי של לא לנצח את החמאס".
לאחר הדיון הקשה בין השניים ולקראת סיום הריאיון ראש עיריית שדרות פנה לדבורי, התנצל וביקש שכתבי החדשות ימשיכו להגיד בצורה ברורה שדין שדרות או כדין תל אביב: "דבורי, אם נפגעת ממני, אני מתנצל. אני כן מבקש שתמשיכו להגיד בצורה ברורה שדין שדרות כדין תל אביב, שדין שער הנגב כדין ירושלים. אתם צריכים לעזור לנו להחזיר את המוסר הנורמלי, שדם של ילדים בשדרות לא שונה מדם של ילדים בעיר אחרת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דוידי
    נגר 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זגזגן
    סגור
  • 4.
    התקשורת דחפה לסיום המבצע
    דניאל סיני 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פימפמו שמספיק. שביידן לוחץ. שצריך לעצור. שפתאום יכולה לקרות תקלה וחבל... שביבי עושה את המבצע לצרכים פוליטיים. שהמבצע השיג את מטרותיו. בהילט דחפו לסיום המבצע, חד משמעית
    סגור
  • 3.
    פעם סמרטוט של ביבי, תמיד סמרטוט של ביבי
    רציו 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    17 1
    האיש סוחר בדם תושביו על מזבח היחצ"נות עבור ביבי כבר שנים... ואחרי זה יש לו את העוז להאשים את התקשורת. תגיד לי מיסטר דוידי, האם אי פעם יצאת להפגין אחרי עוד הפצצה או סבב עם השלט "ביבי תתפטר" - ולו פעם אחת? תמיד מצאת תירוצים מתחת לשטיח. תמיד האשמת אחרים (תוך כדי ליקוקים בלתי נגמרים לביבי). ביבי הבטיח ב-2009 להפיל את החמאס... האם צייצת נגדו משהו אי פעם מאז? אתה ביביסט נרצע, שקרן, פופוליסט וספינר בשקל. והכי מצחיק? את כל זה אתה עושה כשאתה עלאק בימינה. בדיחה מהלכת.
    סגור
  • 2.
    הסמרטוט של ביבי קיבל הוראה לתקוף התקשורת (ל"ת)
    Anj 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 1.
    דבורי
    ניר 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 10
    רקטה תפוצץ את ראשך הטמא תחנת חמאס 12 מהפוך לשבבי עצמותיה של המופקרת באדם זוננה לבנה
    סגור
  • דבורי עשה שרות משמעותי
    על מי אתה מטנף 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שהלוואי היית מתקרב לקצה הזרת שלו... חתיכת מוסת חרטטן
    סגור