ויראלי
דניאל גרינברג או אלין כהן: מי המשפיען המוביל בישראל, וכמה הרוויחו?
רק נשים, בעלות עסקים משל עצמן – חברת Humanz חושפת את רשימת יוצרי התוכן המובילים בישראל לשנת 2024 – ומגלה כי תקציבי הפרסום ליוצרי תוכן בישראל חצו השנה את ה-300 מיליון שקלים. הדירוג המלא
למרות המלחמה, שנת 2024 מסתמנת כשנת השיא עבור תחום יוצרי התוכן בישראל עם עלייה של 28% בתקציבים ליוצרי תוכן ומשפיענים, אשר לפי הערכות חצו השנה את ה-300 מיליון שקלים. כבכל שנה, חברת Humanz, פלטפורמה לניהול וניתוח פעילות משפיענים ויוצרי תוכן מול מותגים, חושפת את רשימת Top20 יוצרי התוכן המובילים של השנה.
זו השנה השלישית ש-Humanz מסכמת שנה וחושפת את הרשימה, המבוססת על הכנסות, תוצאות מכר, מספר קמפיינים ונתוני מעורבות. השנה - כל המקומות ברשימה מאוישים על ידי נשים בלבד.
היוצרות המובילות של 2024 (לפי מספר עוקבים באינסטגרם):
• אלין כהן – 1.1 מיליון עוקבים
• שחר חיון – 520 אלף עוקבים
• דניאל גרינברג – 506 אלף עוקבים
• דנית גרינברג – 502 אלף עוקבים
• אור שפיץ – 458 אלף עוקבים
• עינב בובליל – 432 אלף עוקבים
• מירי כהן – 432 אלף עוקבים
• דניאל עמית – 422 אלף עוקבים
• קורין גדעון – 421 אלף עוקבים
• אן זיוי – 386 אלף עוקבים
• טליה עובדיה – 384 אלף עוקבים
• מייסם (Maisam makeup) עם 362 אלף עוקבים
• בר כהן – 303 אלף עוקבים
• לירן כוהנר גיאור – 297 אלף עוקבים
• דקל ורד-כץ (The Dekel) - עם 212 אלף עוקבים
• גילי כהן – 190 אלף עוקבים
• לי מנחם (ליקוש) – 167 אלף עוקבים
• יובל כספית – 123 אלף עוקבים
• לירון רוזן (לירונים) – 87 אלף עוקבים
• איילת פוגל – 72 אלף עוקבים
• אלין כהן – 1.1 מיליון עוקבים
• שחר חיון – 520 אלף עוקבים
• דניאל גרינברג – 506 אלף עוקבים
• דנית גרינברג – 502 אלף עוקבים
• אור שפיץ – 458 אלף עוקבים
• עינב בובליל – 432 אלף עוקבים
• מירי כהן – 432 אלף עוקבים
• דניאל עמית – 422 אלף עוקבים
• קורין גדעון – 421 אלף עוקבים
• אן זיוי – 386 אלף עוקבים
• טליה עובדיה – 384 אלף עוקבים
• מייסם (Maisam makeup) עם 362 אלף עוקבים
• בר כהן – 303 אלף עוקבים
• לירן כוהנר גיאור – 297 אלף עוקבים
• דקל ורד-כץ (The Dekel) - עם 212 אלף עוקבים
• גילי כהן – 190 אלף עוקבים
• לי מנחם (ליקוש) – 167 אלף עוקבים
• יובל כספית – 123 אלף עוקבים
• לירון רוזן (לירונים) – 87 אלף עוקבים
• איילת פוגל – 72 אלף עוקבים
Humanz מזכיר כי רבות מהשמות ברשימה הן גם יזמיות מצליחות. אן זיוי מנהלת שני מותגים. דקל ורד-כץ משיקה סטארטאפ חדש בתחום הביוטי והמדע. מירי כהן ועינב בובליל השיקו ספרי בישול שהפכו להצלחה גדולה. ואלין כהן ממשיכה להוביל מותג איפור מצליח. מיסאם, המשפיענית היחידה ברשימה שמייצרת תוכן בערבית, מסמלת את הצמיחה במעורבות ובמכירות בקרב החברה הערבית.
בנוסף, הרשימה השנה חושפת ששיתופי פעולה קבוצתיים מעצימים את כוחן של יוצרות התוכן. דניאל עמית, יובל כספית, דנית גרינברג וליקוש מנחם פועלות כחבורה מגובשת, ומחזקות זו את זו ברשתות החברתיות. לעיתים הן אף מצטרפות יחד לאותו קמפיין. מגמה דומה ניכרת גם בקרב משפחת כהן – מירי, גילי ואלין כהן, שמצליחות יחד לבסס נוכחות חזקה ולהשפיע מעבר לעולמות האישיים שלהן, לדוגמא כל משפחת כהן בקמפיין של מייבן.
לדברי Humanz, בשנת 2024 נרשמה עלייה של 28% בתקציבים שהוקצו ליוצרי תוכן ומשפיענים לעומת השנה שעברה. במקביל, נרשמה צמיחה של 24% במספר היוצרים שמקבלים תשלום קבוע על עבודתם, מה שמעיד על כך שיוצרי התוכן הפכו למנוע כלכלי משמעותי בשוק השיווק.
"הצמיחה אינה מקרית", אומר לירן ליברמן, מנכ״ל Humanz. "יותר מותגים מבינים את הערך שבשיתוף פעולה עם יוצרי ויוצרות תוכן, והשנה נרשמה עלייה של 25% במספר הקמפיינים, כלומר לא רק שגדלנו בכמות יוצרים וכסף, גדלנו גם במספר קמפיינים, יותר לקוחות נכנסות לעבודה עם יוצרי תוכן עם ורטיקלים חדשים והעמקה בכמות קמפיינים שמגיעים מלקוחות קיימים, עם התרחבות גם לתחומים חדשים כמו פיננסים ובריאות".
כמו כן, תחום הביוטי נותר המוביל, עם יותר מ-50% מהקמפיינים בישראל המוקדשים לו. אחריו מגיעים תחומי הלייפסטייל (15%) והאופנה (13%), אך הצמיחה המרשימה בורטיקלים חדשים מאותתת על עתיד מגוון יותר.
עוד ב-
תקציבי הפרסום ליוצרי תוכן בישראל חצו השנה את ה-300 מיליון שקלים, ונראה כי המגמה רק תלך ותתחזק: "יוצרי תוכן ומשפיעניות הם כבר לא אופציה, אלא חובה בכל אסטרטגיה שיווקית", מסכם לירן ליברמן, מנכ״ל Humanz. "אנחנו צופים המשך צמיחה גם ב-2025, עם כניסה של תחומים חדשים ואימוץ עמוק יותר של השיטה על ידי חברות רבות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.דניאל גרינברגרות יהל 12/2024/07הגב לתגובה זו0 0דניאל מקסימה. ראיתי אותה בקניון איילון, ניגשתי אליה והיא שוחחה עימי במאור פנים.סגור
-
11.משפיעניותיעל 12/2024/04הגב לתגובה זו0 1עצוב שמתעסקים בשטויות כמה עוקבים מי משפיע ועל מה שטויות,במה זה תורם לנו ????סגור
-
10.משפיעניותמירי שולברג 12/2024/03הגב לתגובה זו0 1ואני תוהה מי קונה מהן???סגור
-
9.אלין או דניאלעליסה בארץ הפלאות 12/2024/03הגב לתגובה זו2 1מה זה אומר עלינו כמה רדודים ועד לאן עוד יש לרדת ??????סגור
-
8.משפיעות על מה ומי? פאקצות אחרות? (ל"ת)יאיר ילד ז 12/2024/03הגב לתגובה זו3 1סגור
- טען עוד
-
7.ביזיוןשלמה רמת השרון 12/2024/03הגב לתגובה זו4 1על מי בדיוק הם משפיעים על נשים כמותם תתי רמה חחחחחחסגור
-
6.תתי רמהשלמה רמת השרון 12/2024/03הגב לתגובה זו3 1שני תתי רמה שאם תשאל אותם מה קואליציה או אופוזיציה לא ידעו להשיב תת רמה ממשסגור
-
5.משפיעגרגר 12/2024/03הגב לתגובה זו1 1כולן פריחות ולא משפיעות על כלוםסגור
-
4.שחר חיון המלכהAlx 12/2024/03הגב לתגובה זו0 1רק היא באמת משפיעניתסגור
-
3.קונים כתבות בכסף. כמו הפדופיל אייל בעטון. המכוער. נראה (ל"ת)חנה 12/2024/03הגב לתגובה זו1 1סגור
-
2.ישראל אוסף של תת רמהיאיר 12/2024/02הגב לתגובה זו9 1לכן יש ״ למשפיעניות ״ קהל ללא מוחסגור
-
1.עלק משפיעניתסתם 12/2024/02הגב לתגובה זו7 1מה היא המציאה תרופה לסרטן ביקרה חיילים תמכה ועזרה כל היום תבכיינת עלק משפיענית בחייט חבריםסגור
-
יש לכל אח מאות אלפי עיניים צופות שמושפעות מהפרסום שלהןהחליפו את ג. יפית 12/2024/03הגב לתגובה זו2 0פעם הייתה ז הייתהו ג.יפית הפרסומאית שקנת זמן מסך בערוץ 2 - היום אלו עשרות משפיעות שמשפיעות על הצופים המושפעים. (אם יותר חלקם מעריצי כלום מיום לידתם ).סגור