ויראלי

מאור ומירן בוזגלו בדרמה רפואית: "התחיל לצעוק שהוא לא מצליח לנשום"

מירן העלתה סטורי שלהם ברכב וכתבה: "אני לחוצה, ולא נושמת שלאיו ככה (לא ליד הילד כמובן) ומאור שואל ממה את בלחץ? אחחח גברים! אבל להיות בלחץ כשהם לא מוצאים את השלט של הטלוויזיה זה הגיוני, הילד קם התחיל לצעוק לנו שהוא לא מצליח לנשום. והיה רותחחחח! ירד לי הלב"
מערכת ice |  1
מאור ומירן בוזגלו (צילום עידו איזק)
רק לאחרונה, הדוגמנית מירן בוזגלו, רעייתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, הביעה את כאבה על המתרחש במדינה ועל החשש שלה, אבל הבוקר (שני) דרמה רפואית מצאה את משפחתם של השניים והם שיתפו בסדרה של סטוריז באינסטגרם את ההתפתחויות סביב בנם לאיו.
מאור בוזגלו העלה תחילה סטורי שלה ושל בנה יושבים בכסאות במרפאה וכתבה: "לאיו לא מבין על מה הלחץ ואמרתי לו אני פה בשביל להרגיע את אמא", כמובן שהדברים שהוא כתב קיבלו התייחסות גם מאישתו.

לאחר מכן מירן העלתה סטורי שלהם ברכב וכתבה: "אני לחוצה, ולא נושמת שלאיו ככה (לא ליד הילד כמובן) ומאור שואל ממה את בלחץ? אחחח גברים! אבל להיות בלחץ כשהם לא מוצאים את השלט של הטלוויזיה זה הגיוני".
בסטורי נוסף היא כתבה: "הילד קם התחיל לצעוק לנו שהוא לא מצליח לנשום. והיה רותחחחח! ירד לי הלב, מהר לקחנו אותו למרפאה ובדקו ואתו. כנראה וירוס וביקשו שנעקוב אחריו בעזרת השם שירגיש טוב"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי זה בגלל שאתם משתמשים בטאצ' לכאורה.... ? (ל"ת)
    מיקי 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור