ויראלי

מגישת i24news כועסת: "דגל שמחת תורה אין בת"א, אבל זה כן"

מגישת המהדורה המרכזית בערוץ החדשות יוצאת נגד הכפייה החילונית שלדבריה מאוד מורגשת החג בתל אביב: "הסתובבתי שעות בחיפוש אחר דגל. לא מצאתי"
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום צילום מסך מתוך i24news)
מירי מיכאלי, מגישת המהדורה המרכזית של i24news, משתפת בתסכול שלה היום (רביעי) כשהסתובבה בערב החג ברחובות תל אביב וחיפשה דגל תורה לילדיה.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה מירי מיכאלי כי לא מצאה דגל תורה אחד: "הסתובבתי בת"א שעות בחיפוש אחר דגל לשמחת תורה. לא מצאתי. של חגים של אחרים דווקא מצאתי בשפע".

(מתוך חשבון האינסטגרם של מירי מיכאלי)
מוקדם יותר מגישת המהדורה המרכזית בערוץ החדשות i24news מירי מיכאלי שיתפה כי יש לה ביקורת קשה מאוד על האמירות של אריה דרעי מנהיג ש"ס על התנהלות המלחמה, בצל גיוסו של בעלה למילואים.
מיכאלי כתבה: "לא יכולתי שלא לחשוב על הדברים של דרעי אחרי שצפיתי בסרטון שבסטורי הבא. 'אמרתי לו הלולבים ניצחו' אמר דרעי לרמטכ"ל" והיא המשיכה: "הנה כאן, לוחמים אמיצים, מהחטיבה של בעלי, רגע לפני שנכנסו ללבנון".
היא המשיכה וכתבה: "הנה כאלה שגם מצליחים לשמור על יהדותם האורתודוכסית לחגוג אותה באמונה שלמה וגם לסכן את החיים שלהם עבור המדינה הזאת. לא למרות הקשר לדת, אלא עוד יותר בזכותו, אין משימה ערכית מזו, אין נתינה גדולה מזו. שיחזרו לשלום אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה