ויראלי

חיים אתגר במרדף אחר העבריין: "מבטיח שאתפוס אותך"

"בוקר טוב לתושב גבעתיים שהתקשה לנקות אחרי הכלב שלו. מבטיח שאתפוס אותך", כך כתב חיים אתגר בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם. האם מגיש הטלוויזיה הצליח לתפוס את העבריין? | כל הפרטים

מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום צילום מתוך יצאת צדיק קשת 12)
מגיש הטלוויזיה חיים אתגר מרבה לשתף את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם בחייו האישיים. אתגר, אשר רגיל לחשוף את הישראלי המכוער בתוכנית הטלוויזיה "חשיפה" בערוץ 12, נתקל לאחרונה באחד כזה ברחובות העיר גבעתיים. 
בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, כתב חיים אתגר: "בוקר טוב לתושב גבעתיים שהתקשה לנקות אחרי הכלב שלו. זה בכניסה לגן ובתי הספר. מבטיח שאתפוס אותך". לצד דברים אלו שכתב, אתגר פרסם תמונה המציגה את הצואה של הכלב אשר לא נאספה על ידי בעליו. 

(צילום: haimetgar1@)
בהמשך, פרסם מגיש הטלוויזיה המוכר תמונה נוספת בחשבון האינסטגרם שלו, בה הוצג עובר אורח אשר ככל הנראה כי לא אסף את צואת כלבו במרחב הציבורי. אתגר טשטש את זהות האדם על ידי אימוג'ים שונים וכתב: "אם המצלמות שלכם תפסו אחד שהחליט לא לנקות, שלחו לי בפרטי, נגיע אליו". 

(צילום: haimetgar1@)
כידוע, לצד הגשת תוכנית הטלוויזיה "חשיפה" בקשת 12, חיים אתגר מגיש בימי שישי את התוכנית "חיים ומעיין" יחד עם מעיין אדם. כאמור, בשבוע שעבר סיפר חיים אתגר לעוקביו כי לאחר שלא אפשר לנהג לעקוף אותו בכביש, רכבו ספג מכה קטנה. 
בפוסט שפרסם באינסטגרם, סיפר חיים אתגר על האירוע החריג: "התנועה זוחלת ופתאום בום על הרכב שלי. איש דופק בעוצמה על האוטו והחלון שלי. לא ילד. שומע משהו מתעקם. לקח לי שנייה להבין מה קורה. חשבתי שאולי מדובר באירוע ביטחוני.
המוח לא מחבר כ"כ מהר. בינתיים הוא בשלו. כשסיים, ברח. הרכב שלי נדם פתאום ולא הניע. יצאתי מהרכב וצמצמתי לכיוונו. הוא הגיע לרכבו. ברגע הזה חיברתי שזה האיש שכעס עלי בגלל הפנייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה