ויראלי

מגישת ערוץ 12 חושפת: "לאימא לא היה לקנות לנו כלום וזה נורא כאב לה"

אחרי שהציעה לעוקביה הנחה על צעצועים, אושיית הרשת ומנחת ערוץ 12, הרגישה שהמצפון מציק לה: "מי שמסתכלת על זה ואין לה שלא תתבאס אפילו טיפה!!! תראו איזה יופי יצאנו שלושתינו, ובלי שום צעצועים. זמן איכות עם ההורים זה שווה יותר"

מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום צילום מסך, קשת 12)
ממרום מעמדה כמגישת טלוויזיה מוכרת ובעלת עסק מצליח, מעיין אדם נזכרה אמש גם בתקופה שונה מאוד בילדות. אדם, שעומדת בראש מועדון הצרכנות MAMI, הציעה לעוקביה לרכוש בהנחה צעצועים לילדים המדמים את מוצרי דייסון, אך החליטה לשתף הסתייגות:
"קטגוריה מדליקה ממש, והנחה גדולה, אבל יש לי אישיו עם צעצועים כי תמיד אני נזכרת שלאימא שלי לא היה לקנות לנו כלום, וזה נורא כאב לה", הודתה אושיית הרשת ואשת העסקים.
"מי שמסתכלת על זה ואין לה שלא תתבאס אפילו טיפה!!! תראו איזה יופי יצאנו שלושתינו, ובלי שום צעצועים. זמן איכות עם ההורים זה שווה יותר", הבהירה אדם.

מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין אדם maayanadam@
כזכור, מגישת "חיים ומעיין" בערוץ 12, שיתפה בעבר כיצד גדלה בחזקת אביה לאחר שהוריה התגרשו, ונאלצה בהמשך להסתדר לבד כשאביה זרק אותה מהבית.
"התחלתי את החיים ענייה" תיארה אדם בסטורי משנת 2021. "נזרקתי מהבית בגיל 17 ופרנסתי את עצמי במלצרות. בצבא זה כבר היה ממש קשה כי לא היה לי מתי לעבוד וגנבתי אוכל מהבסיס הביתה. עברתי מאז דרך ארוכה, רוב הזמן מהיד לפה מה שנקרא אבל היום אני באמת מרוויחה טוב. לפעמים אני מרגישה צורך להתנצל על זה אבל למה שלא אהיה גאה בעצם?!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה