תקשורת ומדיה

כתבת ערוץ 12: "הלוואי והייתי יכולה לארוז מזוודה ולעוף מפה"

האזעקה שנשמעה הלילה בגוש דן והשפלה, תפסה גם מפורסמים ועיתונאים רבים בדרך למקלט או לממ"ד. מי שהספיק ורצה, הנציח את עצמו ברגע המפתיע והוסיף גם איחולים לחות'ים, הגיגים על המדינה, או סתם באסה על הלוק במקלט המשותף. אלו התגובות שלא כדאי לפספס

מערכת ice | 
מיכל פעילן מתפרקת בשידור (צילום צילום מסך מתוך תוכניתו של רפי רשף בקשת)
מגישת חדשותi24NEWS  , מירי מיכאלי, עקצה את החות'ים וכתבה על רקע רשימת הישובים תחת איום: "לפחות שלחו ג'חנון לשבת".
  מתוך חשבון האינסטגרם של מירי מיכאלי mirimichaeli_@
כתבת ערוץ 12, מיכל פעילן שיתפה מסר פחות משועשע על בנותיה: "גם עמיתי וגם דני התעוררו בוכות מהאזעקה. הלוואי והייתי יכולה לארוז מזווה ולעוף מפה עד שהכל יגמר".

מתוך חשבון האינסטגרם של מיכל פעילן michalpeylan@

הזמר ואושיית הרשת, משה כורסיה תיעד את עצמו רץ לחדר המדרגות עם חברים ושלח מסר מדרבן: "חייבים לשבור להם את הפנים. אין מנוס, חיימי".
הדוגמנית, רוסלנה רודינה, עדכנה שהאזעקה תפסה אותה באמצע הבילוי. "טסנו מהר הביתה. אני מחכה לנשום את יאנצ'וק, להרגיע אותו".
אלין גולן תיעדה את אחיה ליאם, אימה אילנית לוי ובן זוגה אלירז שדה בממ"ד יחד עם אריאה, והוסיפה את הכיתוב: "תודה לחות'ים" בזמן שכולם עייפים ומחוייכים.
מתוך חשבון האינסטגרם של אלין גולן alin_golan@
קרן פלס ירדה למקלט המשותף והתלוננה: "איזה כיף עם הכותונת".

מתוך חשבון האינסטגרם של קרן פלס kerenpeles@
הקומיקאית, יונה קאפח, סיימה במסר משעשע לתימן: "החות'ים, התותים, חיזבאללה, ווטא אבר. מי שלוקח אחריות שיבוא להרדים לי את הילדה". 
כזכור, טיל קרקע-קרקע מתוצרת איראן שוגר הלילה (00:40) לכיוון ישראל והפעיל אזעקות באזורים נרחבים. הירי מתימן מגיע לאחר שבחצות חיזבאללה הודיע על מותו של מוחמד סרור, מפקד היחידה האווירית של הארגון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה