תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 משתפת את ההתמודדות: "לא לפחד מהמילה 'פסיכיאטר'"

כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, שיתפה אמש תיעוד של בתה רני המתמודדת עם ADHD לאחר יום בו לא נטלה כדורים נגד הפרעת קשב וריכוז. לעוקבים בישרה: "אין בזה בושה". צפו

מערכת ice | 
יעל אודם (צילום אינסטגרם/ יעל אודם)
יעל אודם הקדישה אמש את סרטון הריל שהעלתה לאינסטגרם להורים שיש להם בבית ילד עם ADHD. אודם, שהציגה בסרטון את בתה רני, ביררה איתה איך היה להיות יום אחד בלי כדור אחרי שנים בהם היא נוטלת כדור נגד הפרעת קשב וריכוז באופן קבוע.
"אני מרגישה שאני שומעת הכל. כל דבר שאומרים זה קשה", עדכנה רני והוסיפה "ואני פשוט יותר רעבה. זה פותח לי את התיאבון".
בתה של אודם המשיכה והסבירה מה החוויה האישית שלה בזמן שהיא נוטלת כדור ל-ADHD: "התיאבון שלי נסגר. אני מתרוממת מאוד עם המון אנרגיה. אז אני רצה לפה ולשם ולפה ולשם. ולפעמים את מכירה את זה שיש לך המון אנרגיה ואז זה יורד ואת רוצה רגע לנוח? אז אני עושה את זה – רצה רצה רוצה לנוח, אני רגע עוצרת, יושבת למשל והמוח שלי עדיין בטלטלה כאילו... אין לי פוקוס רגע".
לשאלת אודם מה בתה מעדיפה – להיות עם או בלי כדור, רני השיבה: "עם כדור. זה יותר רגוע ואני יותר נחמדה לאחיות שלי ואני יותר מודעת לסביבה. גם יותר טוב לי עם עצמי ויותר טוב לאחרים ככה".
 
אף שאודם הבהירה כי היא לא מעלה פרסומת לכדורים, בהמשך שיתפה תגובה של עוד אם לילדה עם ADHD שסיפרה שהכדור נתן לבתה שקט ושינה את חייה.
"שכל אחד יעשה מה שנכון לו ובעיקר לילד שלו. רק לא להיות מקובעים", הגיבה אודם, "לא לפחד מהמילה 'פסיכיאטר' למשל. אין בזה בושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה