טלוויזיה

כתבת החדשות בפאדיחת מלתחה: "שלא יראו את הסיכות בחולצה"

יעל אודם, כתבת החינוך של חדשות 12, לא רצתה שהצופים יראו מה מתחולל בגב חולצתה. למרות הניסיון לצעוד ברוורס באולפן המהדורה המרכזית, רבים הבחינו במשהו מוזר כשהסתובבה. צפו בסרטון

מערכת ice | 
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, הגישה הערב (חמישי) אייטם על התייקרות מחירי הגנים בישראל, במסגרת המהדורה המרכזית של הערוץ. האייטם, שנפתח כשאודם יושבת לצד המגיש דני קושמרו, היה אמור להמשיך בקיר האולפן, שם מוצגים הנתונים והגרפיקה על נושא הכתבה. הבעיה: החולצה של אודם הייתה גדולה מדי עליה והודקה ע"י סיכות בגב שהצופים ממש לא היו אמורים לראות.  
רגע לפני שעלתה לשידור חי, שיתפה הכתבת סטורי באינסטגרם בו היא מאשימה בחיוך את אחד מהקולגות שלה: "מת שאני אפול במעבר בין הישיבה באולפן לעמידה ליד ה-wall. זה הולך להיות ברוורס כדי שלא יראו את הסיכות שיש לי בחולצה. לא יקרה. לא נופלת", הבטיחה הכתבת.
מתוך חשבון האינסטגרם של יעל אודם @yael odem
אבל, תוכניות לחוד ומציאות לחוד. אודם אומנם לא נפלה בדרך לקיר האולפן, אבל ברגע שהכתבת קמה מהכיסא כדי לצעוד ל-Wall תרמית החולצה נחשפה והסיכות נראו לעיניי כל הצופים. אודם, ששמה לב לפאדיחת המלתחה, העלתה סטורי נוסף בו הודתה: "שיט! רואים את הסיכות", בצירוף אימוג'י מובך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה