ויראלי

פי דידי ממשיך להסתבך: תביעה חדשה על אונס נערה בת 13

פי דידי מתמודד עם תביעה חדשה המאשימה אותו באונס של נערה בת 13 בשנת 2000 באפטר-פרטי של טקס פרסי ה-VMA, יחד עם שני מפורסמים נוספים
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פי דידי, הראפר המפורסם, מתמודד עם תביעה חדשה המאשימה אותו באונס נערה בת 13 במהלך אפטר-פארטי של טקס פרסי ה-VMA בשנת 2000. התביעה הוגשה בבית המשפט הפדרלי בניו יורק על ידי עורך הדין טוני בוזבי, שמייצג כ-120 תובעים נוספים כנגד דדי, ומדווח על יותר מ-3,000 פניות של אנשים שהוטרדו מהתנהגותו.
לפי כתב התביעה, המתלוננת, שנכנסה לחדר שינה ריק, טוענת כי הרגישה מבולבלת ומסוחררת לאחר ששתתה במהלך הטקס. התובע טוען שדידי נכנס יחד עם שני מפורסמים נוספים, דידי פנה אל נערה באגרסיביות אחז בידה והכריז שהיא מוכנה "לחגוג". המפורסם השני הפשיט אותה בזמן שדדי ואישה נוספת צפו. לאחר מכן, דידי אנס אותה וכשהוא ניסה להכריח אותה לבצע בו מין אוראלי, היא הצליחה להכות אותו ולברוח מהחדר, שם אביה אסף אותה.
התביעה הנוכחית מצטרפת לארבע תביעות נוספות המאשימות את דידי בסימום והטרדה מינית. עורך הדין בוזבי הבהיר כי ימשיכו להגיש תביעות נוספות נגד דידי. "נעבוד כדי להבטיח שהצדק ייעשה", אמר תוך הדגשה על מחויבותם לאסוף ראיות נוספות כדי לתמוך בטענות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה