ויראלי

שונאת ישראל? מיה קאליפה מסבירה את הציוצים השערורייתים על ישראל

מיה קאליפה, כוכבת פורנוגרפיה לשעבר, מתראיינת בניו יורק טיימס על ציוציה השנויים במחלוקת נגד ישראל. היא מסבירה את כוונותיה ומדברת על התגובות שהתקבלו בעקבות התבטאויות אלו
מערכת ice |  3
מיה קאליפה (צילום ערוץ היוטיוב British Vogue)
הניו יורק טיימס העניק במה למיה קאליפה, כוכבת פורנוגרפיה לשעבר, שהסבירה את ההתבטאויות השנויות במחלוקת שלה נגד ישראל בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר. קאליפה שמחזיקה בקהל עצום ברשתות החברתיות, משתמשת בטוויטר כדי להביע את דעותיה, והציוצים שלה לגבי ישראל עוררו סערה רבה.
בהתבסס על מוצאה הלבנוני, קאליפה מגדירה את עצמה כאנטי-ציונית ולא כאנטי-יהודית, אך רבים רואים את דבריה כהתבטאויות קשות. היא אף דחקה במחבלי חמאס לצלם סרטונים בצורה אופקית כדי להקל על הצפייה בהם, מה שהוביל לתגובות נזעמות רבות. בראיון לפודקאסט של הניו יורק טיימס, היא ניסתה להבהיר את עמדותיה, והדגישה כי היא אינה אנטי-יהודית, אלא מתנגדת לציונות.
 
@nytimes Mia Khalifa shared why a pornographic scene she filmed in 2014 made her feel as if she no longer controlled her own image. Listen to the actress, model and influencer’s full conversation with David Marchese for “The Interview” at the link in our bio. #MiaKhalifa #TheInterview ♬ original sound - The New York Times
קאליפה התייחסה גם לתמונות שצילמו מחבלים שנוסעים בחלקו האחורי של טנדר והגדירה את התמונה כ"רנסנס", היא מסבירה שהיא השוותה בין סצנות של חופש ונחישות במאבק הפלסטיני, ולא ייחסה לכך משמעות של תמיכה במעשים. היא הוסיפה שהתגובות לציוצים שלה גרמו לה לחשוב מחדש על האופן שבו היא משתפת את דעותיה, ומכירה בכך שעליה לשים את המטרה שהיא רוצה לקדם במרכז.
למרות שהיא מתנצלת על הכאב שנגרם לסובבים אותה, היא לא מתחרטת על הציוצים עצמם. קאליפה מסכמת שהיא רואה את התגובות כדרך להמשיך ולהתפתח.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפשר לשים לה לבנת חבלה בוויברטור.
    מחוסלת.!!!!!!! 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כך, או שיתפוצץ לה הפה או שם למטה.
    סגור
  • 2.
    בושה
    המצליף 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחקנית פורנו בעזה מעניין מה יעשו לה חתיכת גחבה
    סגור
  • 1.
    כלבה ערביה. שתמשיך בפורנוגרפיה. כמוה כאשר הפלשתינים (ל"ת)
    Hguy 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור