ויראלי

נגה ארז מגיבה לביקורות הקשות נגדה: למי עשתה תנועה מגונה?

נגה ארז חטפה בעבר לא מעט ביקורות על ראיון שהעניקה ל-BDS. אלא שלאחרונה, ארז סופגת ביקורות אנטישמיות במיוחד ברשתות החברתיות בשל היותה ישראלית, וכעת היא מגיבה לכולם. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
נגה ארז (צילום אינסטגרם @nogaerez)
נגה ארז, אחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל, ספגה לא מעט ביקורות בשנים האחרונות אחרי ראיון שהעניקה לתנועת ה-BDS. מאז, ארז מנסה לשפר את התדמית שנדבקה לה, כאשר היוצרות התהפכו לחלוטין והיא חוטפת לא מעט ביקורות ומתקפות אנטישמיות, זאת בשל היותה ישראלית.
"תודה לכל משתפי הפעולה באלבום שלי", כתבה הזמרת על רקע סרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו חשפה את התגובות הקשות שקיבלה ביניהן: "אל תתמכו בבחורה הישראלית הזאת", "אתם צריכים לעשות מחקר טוב יותר על מאיפה האמנית שאתם משתפים איתה פעולה", "רובי וויליאמס, למה אתה משתף פעולה עם הציונית הזאת?", ועוד.
בתגובה לכך, ארז כאמור העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, במסגרתו היא צילמה עצמה אוכלת סנדוויץ, ולסיום עשתה ארז אצבע משולשת לכל האנטישמים והפרו פלסטיניים שקוראים להחרים אותה ברשתות החברתיות.
 
רוב התגובות לארז היו מפרגנות מאוד, ביניהן נכתב בין היתר: "אני אוהב את הבחורה הזאת", זה אחד האלבומים הטובים ששמעתי בחיי", "את גדולה, תראי להם", מתפללים עבורך", ועוד. מה דעתכם?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה