תרבות ופנאי

צפו: נגה ארז מביכה את בן זוגה בפומבי וחושפת יותר ממה שרצה

הזמרת, שנמצאת בהיריון מתקדם מבן זוגה, המפיק המוזיקלי אורי רוסו, התארחה בפודקאסט של הקומיקאי בן בן ברוך וחשפה את מין היילוד שבדרך. באותה הזדמנות התייחסה גם לסערת ביטול הופעת האורח שלה בהופעה של עדן בן זקן והעניקה לסיפור הסבר משונה

מערכת ice | 
נגה ארז (צילום אינסטגרם @nogaerez)
נגה ארז ובן זוגה, אורי רוסו, מצפים לבת. הבשורה המשמחת נחשפה בפודקאסט של הקומיקאי, בן בן ברוך, אליו התראיינו בני הזוג – תוך שהם מגלים יותר ממה שרוב הצופים ציפו לו.
"אתה יודע שעכשיו הגניקולוג אמר לי 'זה או בת או בן עם פין קטן'", סיפר רוסו בפודקאסט וארז הוסיפה תוך כדי עקיצה של בן זוגה: "ואז אני אמרתי לו 'הגיוני'". רוסו, שסימן לתקיעת סכין בבטנו, התלונן בתגובה על הבדיחה הפומבית על איבר מינו: "מול כל האומה, בבן בן ברוך".
בפודקאסט המלא, שיעלה במוצאי שבת, ארז מתייחסת גם לסערה סביב ביטול האירוח שלה בהופעה של עדן בן זקן באצטדיון טדי בירושלים. לטענת הזמרת, הסיבה שלא הופיעה הייתה ההיריון ההתחלתי ולא הביקורת שבן זקן קיבלה על דעותיה הפוליטיות של ארז: "הייתי בהריון ולא יכולתי לספר שאני בהריון והרגיש לי כזה... בואי נעשה את זה בהזדמנות אחרת", טענה ארז, ורוסו הוסיף כי הרעיון להתארח אצל בן זקן היה בשלב ה"פלרטוט" בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה