בארץ

הסיבה המפתיעה שהפודקאסט עם חה''כ סוכות לא שודר

חה''כ צבי סוכות התארח בפודקאסט 'הרדיקל', אך שם החליטו שלא לשדר אותו. בפרק ששוחחו על השיחה עם סוכות, טענו בין היתר "ציפינו לדמון הזה. ובא לפה מישהו אפילו חמודי"
דורון בלוך |  6
צבי סוכות (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
פודקאסט "הרדיקל" החליט לא לשדר את פרק הפודקאסט שבו אירח את ח"כ צבי סוכות בעקבות שיחתם הסוערת. מייסד "רדיקל", איתמר וייצמן, תקף את סוכות בחריפות, ותיאר אותו כ"יודו-נאצי" ו"ניאו-נאצי בהווה". וייצמן האשים את חה"כ סוכות ואת הציונות הדתית בכשלים חמורים, ואף טען שהציונות הדתית סובלת מ"מחלות נפש מאוד קשות". הוא ציין כי ח"כ סוכות "עשה לבית ספר" למראיין ד"ר ג'רמי פוגל.
בפודקאסט "הרדיקל" הוקלט פרק חדש תחת הכותרת "הפרק על הפרק עם צבי סוכות", שבו נימקו את החלטתם שלא לשדר את הפרק המקורי. ד"ר פוגל סיפר כי הופתע מהאופן שבו התנהל סוכות, והודה כי הוא לא היה כמו שציפה "אני ציפיתי מהאופן שהוא מסתובב בתל אביב שהוא קצת דובון אכפתלי, אני ציפיתי שהוא יהיה טמבלון. הייתי זחוח".  וייצמן הביע חשש מהשפעת המפלגה, וטען ש"עם נאצים אסור לשתף פעולה", והוסיף כי השיח עם סוכות עורר בו "חלחלה מאוד עמוקה". 
עוד אמר וייצמן "אתה יודע מה הצרה שלנו? זה שהם חכמים מאוד. הפאשיסיטם במדינת ישראל חכמים ואנחנו מזלזלים בהם ואנחנו חושבים שאנחנו חכמים יותר מהם וטובים יותר מהם ואנחנו לא. וג'רמי, הוא עשה לך בית ספר. הוא הראה לך שעם כל התחושה שלך כמראיין פודקאסט על, וד"ר לפילוסופיה ומרצה מצויין ובחור שמכיר גם את נפש הימין, הוא לא היה הדביל שחשבת שהוא ולא הצלחת לפרק אותו".
בסיום, וייצמן הציע ש"חזרה בשאלה" היא הדרך להתמודד עם דעותיו של סוכות, וטען כי חשוב להפסיק לשוחח עם מה שהוא תיאר כ"ניאו-נאצים בהווה".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עצוב שזו הרמה של הפודקאסט
    איתן 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מנסים למנוע מאחרים להציג את דעתם כי אולי אנשים ישתכנעו, מי שבטוח בדרכו לא חושש מכך.
    סגור
  • 5.
    הייתי הרגע באתר מעריב ולא יכולתי
    אנדר וויגין 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    להתעלם מן התגובות שם: תגובות שטנה אנטישמיות שלמען הסר ספק נכתבו כולן בידי שמאלנים , לא ערבים - אלא שמאלנים. הבנתם את זה? אחרי טבח השביעי באוקטובר השמאל עדיין גרוע מהחמאס! תמיד ידעתי שהשמאל לא ישתנה לעולם! תאמינו לי: לפעמים אני ממש שונא להיות צודק!!!!!!
    סגור
  • 4.
    אנו חושבים שאנו חכמים יותר מהם וטובים יותר מהם ואנו לא
    רפורמה23 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    "ואנחנו מזלזלים בהם ואנחנו חושבים שאנחנו חכמים יותר מהם וטובים יותר מהם ואנחנו לא" ככה השמאל הלפידיוטי מודה שהוא טיפש ורע
    סגור
  • 3.
    כל כך נאורים
    יהודה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שהם לא מוכנים לקבל שיש אנשים שחושבים אחרת מהם. זה פשוט לא לגיטימי בעיניהם. והם כל כך מפחדים שמישהו ישתכנע שיש משהו בטיעונים של הצד שכנגדם שהם חוששים לשדר את זה. לכן תדעו אולי הם בעצמם השתכנעו ??
    סגור
  • 2.
    ממש לא מפתיע
    ליאור 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שמאל כוחני, פחדן שלא מתמודד עם האינטלגנציה של הימין.
    סגור
  • 1.
    כמה אופייני לשמאל למנוע דיון כדי להשאיר את כולם טיפשים (ל"ת)
    ירמיה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור