ויראלי

צפו: סאבלימינל והצל שרים עם ארנון זמורה ז"ל על הבמה

במהלך הופעתם של סאבלימינל, הצל ומשפחת תאקט בטקס הצדעה לכוחות הביטחון באריאל, הקהל התרגש לגלות מי הוא הילד המקסים שהצטרף לצמד בשירה בסרטון שהתנגן ברקע. "אנחנו נשמור תמיד על השם שלו ועל הזכרון שלו", הבטיחו הראפרים

מערכת ice | 
סאבלימינל והצל עם בנות משפחה של ארנון זמורה ז"ל
"בעוד רגע אתם תראו ילד שאנחנו היינו בשבילו השראה", סיפר סאבלימינל (קובי שמעוני) לקהל בהופעה הערב עם הצל ומשפחת תאקט באריאל. "אבל אותו ילד הפך ללוחם גיבור ישראל והיום הוא השראה של כל עם ישראל: רב פקד ארנון זמורה גיבור ישראל ז"ל, שמך ופועלך יזכרו לנצח", חשף "הצל" (יואב אליאסי) את ההפתעה המרגשת של ההופעה.
זמורה הצעיר, שתועד כילד שר את השיר "האדריכלים" של צמד הראפרים בכישרון רב, הופיע בסרטון ברקע בעוד הצמד ליווה אותו היום על הבמה.
כזכור, ארנון זמורה ז"ל, הוא הלוחם שעל שמו נקרא מבצע חילוץ החטופים מעזה ביוני האחרון. מילות השיר "מי פה חייל אמיתי, כל החיילים הפכו להיות מפקדים" - קיבלו משמעות מחודשת בביצוע העדכני, כאשר בקהל נכחו בני משפחתו הנרגשים של ארנון שזכו לתשואות הקהל. "בואו כולנו נצדיע להם. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים. אנחנו נשמור תמיד על השם שלו ועל הזיכרון שלו. גיבור-על ישראלי", קראו סבלימינל והצל מהבמה.
 
ארנון זמורה ז"ל היה מפקד וקצין בימ"מ אשר הקדיש את חייו לביטחון ישראל ופיקד על מבצע החזרת החטופים נועה ארגמניאלמוג מאיר ג'אןאנדריי קוזלוב ושלומי זיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה