תקשורת ומדיה

הישג לחדשות 12: סיפורי החטופים למיליונים בארה"ב

סדרת ההסכתים של N12 שהוקדשה לסיפורי החטופות והחטופים תשודר למיליוני מאזינות ומאזינים בארצות הברית. בתוכנית מיוחדת ישודרו גם קטעים מהראיונות שערכה המגישה לי נעים עם חטופות ששוחררו
מערכת ice | 
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
תרומה אדירה להסברה הישראלית: הפודקאסט המואזן בארצות הברית ישמיע את פודקאסט N12 סדרת הסכתים שהוקדשה לסיפורי החטופות והחטופים.
"This American Life" הוא אחד הפודקאסטים החשובים והמואזנים בארה”ב, עם כ-3.5 מיליון מאזינות ומאזינים מדי שבוע. התכנית השבוע מוקדשת כולה לראיונות שערכה לי נעים בפודקאסט "אחד ביום" של n12, במסגרת "בשבי" - סדרה מיוחדת המביאה את סיפוריהם של החטופות והחטופים.
במרבית הפרק, יושמעו קטעים מהראיון עם חן אלמוג-גולדשטיין, שבעלה נדב וביתה ים נרצחו בשבעה באוקטובר בביתם שבכפר עזה. חן נחטפה עם שלושת ילדיה, ושוחררה במסגרת עסקת החטופים בחודש נובמבר. בתכנית המיוחדת, שנקראת "51 יום", ישודרו גם קטעים מהראיונות שערכה לי נעים עם מרגלית מוזס ועדה שגיא, שנחטפו מקיבוץ ניר עוז ושוחררו גם הן בעסקת החטופים.
נזכיר כי במהלך השנה החולפת זכתה לי נעים בפרס המכון הישראלי לעיתונות חברי ועדת הפרס ציינו כי לי נעים, מחדשות 12 שידרה את הידיעה הראשונית ובעקבותיה תחקיר על התצפיתניות, ששרדו את מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר ועל סיפורן, כי התריעו שוב ושוב על אימונים חריגים ומחשידים מעבר לגדר, מידע שנבלם ונדחה בידי מפקדיהן. מלבד הדיון הציבורי ששידוריה של נעים עוררו בכשל האסטרטגי החמור בהתעלמות מנורות האזהרה, הם היו זרז לשיח בסוגייה הכאובה של יחס יהיר לנשים בצבא, ושל ספקנות חסרת בסיס המוטלת בכישורי נשים.
תחקיר חשוב נוסף של נעים עסק ב"בית של פסי" בבארי, שבו רוכזו חמישה עשר בני ערובה בידי עשרות אנשי חמאס, ונהרגו, ככל הנראה מירי צה"ל. בשתי הפרשות, הצביעה נעים על כשלים מבצעיים ותפיסתיים, ודיווחיה עוררו דיון מוסרי נוקב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה