תרבות ופנאי

לי נעים: "אם יש משהו שמרגיש לי היום 'בית', זה להיות בהפגנה"

לי נעים הופיעה בערב מחווה לשירה העברית ושיתפה: "עד ה-7 באוקטובר הייתי אינספור פעמים בהפגנות וראיתי הרבה מאוד כאב בעיניים של אנשים שחרדים למדינה שלהם. ב-7 באוקטובר קרה האסון הנורא ואז מצאתי את עצמי בהפגנות של משפחות חטופים, הפגנות נגד הממשלה"

רוני שיינר | 
לי נעים (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
לי נעים, כתבת לענייני משפט ומבזקנית בחברת החדשות, הופיעה ביום חמישי האחרון בערב מחווה לשירה העברית שהתקיים בבית הסופר בתל אביב, במסגרתו אנשי תקשורת ושחקני תיאטרון הקריאו ממבחר השירה העברית לפי בחירתם.
 
לי נעים בבית הסופר 
"ערב טוב. מי שלא יודע, אז אני כתבת משפט. מוניתי לפני שנה וחצי, ישר לתוך המהפכה המשפטית", פתחה נעים והמשיכה: "עד ה-7 באוקטובר אפשר לומר שהתחביב שלי היה להיות בהפגנות, הייתי אינספור פעמים וראיתי הרבה מאוד כאב בעיניים של אנשים שחרדים למדינה שלהם".
"ואז ב-7 באוקטובר קרה האסון הנורא ואז מצאתי את עצמי בהפגנות של משפחות חטופים. הפגנות נגד הממשלה. אני מרגישה שאם יש משהו שמרגיש לי היום 'בית' זה להיות בהפגנה. אני בחרתי את השיר 'אני אדם יחיד' של יהודה עמיחי, שנראה לי מזכיר לנו כמה הפגנות זה חלק מאיתנו, זה דבר מאוד חי וגם מדבר על הדיסוננס הזה מול המוות שנוכח שם תמיד". 
אחרי שסיימה להקריא, אמרה נעים: "זה מזכיר לי את היום צילום כשהגעתי לנתיב העשרה, הייתה משפחה שההורים שלה נרצחה, נשרפו כנראה בבית. הגעתי וביקשתי מהם תמונות של ההורים, כל התמונות שלהם היו של ההורים של ההפגנות בקפלן או בצומת רעים. כשבאתי לצלם היה מעין תיק גדול שתלוי בכניסה לבית, עליו כתוב 'ביבי תארוז את החפצים ולך הביתה'. הרגשתי שהשיר הזה מחבר את הכל ביחד". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה