ויראלי

מגישת רשת 13 נפרדת: "בלילה היה קצת בכי"

מגישת רשת 13 משתפת את הגולשים בתהליך הפרידה שהיא עוברת: "חיבקתי חזק"
מערכת ice | 
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
מגישת רשת 13 ירדן הראל נוהגת לשתף את העוקבים והעוקבות בחייה הפרטיים, וגם ספגה לא מעט הערות מהם על הדרך בה היא מחנכת את ילדיה התאומים.
אמש היא חשפה בפני העוקבים כי התאומים לני וגפן עוברים תהליך פרידה מהמוצצים שלהם, אחרי שגם ספגה ביקורות רבות על כך שהם עדיין משתמשים במוצצים בגילם.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה ירדן הראל: "הרבה שאלות בשבוע האחרון על הפרידה מהמוצצים. גם תיקנתם אותי להגיד פרידה ולא גמילה - מקבלת".
"האמת שהלך ממש טוב! יותר טוב ממה שציפיתי כי כנראה הם כבר היו מוכנים. דבר ראשון שאלנו אותם אם הם מרגישים גדולים ורוצים להיפרד ושניהם אמרו שכן. ביום הראשון הבאנו את המוצצים לגן ושניהם אמרו פעמיים שלוש במהלך היום שהם מתגעגעים למוצץ (לא היה בכי). בלילה היה קצת בכי וחיבקתי אותם חזק. למחרת שוב אמרו פעם פעמיים שמתגעגעים - וזהוו זאת הייתה פרידה יחסית חלקה".
לפני מספר חודשים חשפה הראל כי בסטורי שהעלתה כי עוקבים רבים מעירים לה על כך שלילדים התאומים שלה יש מוצץ בגיל 4, והדבר מפריע לה מאוד. "היי חברים, אין צורך לכתוב לי את דעתכם על העובדה שהם עדיין עם מוצצים", כתבה הראל והוסיפה אימוג'י של סמיילי בסוף המשפט. בהמשך הוסיפה: "אני יודעת שהכוונה טובה אבל לא זכור לי שביקשתי עצה בנושא וחלק מההודעות גם נכתבות בצורה מאוד מעצבנת. שבוע טוב ושקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה