ויראלי

חיסול סינוואר: אלו הנבואות שחזו את סופו של מנהיג חמאס בעזה

הברכה שהתגשמה, הרגע הקארמתי, הנרצחת שהגיעה לאחותה לראשונה בחלום והנבואה שהתממשה באופן מדויק. אלו המפורסמים שחשו בסימנים מיסטיים או נבואיים למותו של של יחיא סינוואר
מערכת ice |  1
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
האם היו מי שידעו על מותו המתקרב של יחיא סינוואר? לפי סרטונים שצצים ברשת – בהחלט כן. אחד מהם הוא מעצב השיער המפורסם בישראל, מיקי בוגנים, ששיתף אמש סטורי שהעלה זמן מה לפני מותו של סינוואר, בו מסר לצופים:
"מי שמכיר אותי באופן אישי מכיר את הצד המכשפי שבי, החיובי לרוב. יחיא סינוואר, ימות בקרוב והסבל שלנו ייגמר. תהיו חזקים. והכי חשוב, שלא נהיה מפולגים ונאהב אחד את השני. שתהיה לנו שבת מבורכת ובשורות טובות".
בוגנים המשיך בסרטון בביטחון מלא ועודד את עוקביו לשמור את הסטורי תוך שהוא שוב מבטיח: "יחיא סינוואר, בקרוב נמצא אותו מת".
מתוך חשבון האינסטגרם של מיקי בוגנים mikibuganim@
גם איש ההסברה, יוסף חדאד, גילה פרט קארמתי במותו של סינוואר. מנהיג חמאס שפיקד על המתקפה שגרמה לקטיעת ידו של החטוף הרש גולדברג-פולין ז"ל ושהה במחיצתו ובמחיצת חמשת החטופים הנוספים שהוצאו להורג בסוף אוגוסט, הפך לקטוע יד בעצמו בזמן שגסס למוות מהפצצות צה"ל שהביאו לפציעתו
.
עוד איש שייתכן ו"ברך" את סינוואר בכוחות נבואיים הוא מגיש אולפן שישי, דני קושמרו, שאיחל ביום ההולדת האחרון של סינוואר שלא יזכה לחגוג את יום ההולדת הבא - מה שאכן קרה.
מגישת הטלוויזיה, מעיין אדם, אחותה של מפל אדם ז"ל שנרצחה בפסטיבל נובה, שיתפה אף היא את צירוף המקרים המצמרר שחוותה וסיפרה כי חיסול סינוואר התרחש בדיוק באותה שעה שבה אחותה הופיעה לה לראשונה בחלום: "הדברים האלו מפליפים אותי, הייתי אדם רציונלי מאוד".

מתוך חשבון האינסטגרם של אופירה אסייג ofiraasayag@
בנוסף לכל אלו, אשת התקשורת, אופירה אסייג, הראתה בסטורי שלה באינסטגרם כיצד 16/10, יום חיסולו הרשמי של סינוואר הוא בעל סמליות מיוחדת ויוצר למעשה את התאריך 7/10 (7=1+6), יום הטבח הנורא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי הגן על סינואר מפני צהל. (ל"ת)
    אורח 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור