תקשורת ומדיה

יוסף חדאד כמו שלא ראיתם מעולם: כך חגג את חיסולו של סינוואר

לאחר שדובר צה"ל ודוברות השב"כ אישרו באופן רשמי כי יחיא סינוואר חוסל, מיהר יוסף חדאד להגיב על כך ברשת החברתית X. חדאד העלה סרטון בו הוא רוקד לצלילי מוסיקה קצבית ושמחה בעודו אוכל כנאפה | צפו
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום YosephHaddad@)
לאחר פרסומים רבים בנושא, דובר צה"ל ודוברות השב"כ מאשרים את חיסולו של יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס אשר אחראי לטבח ה-7 באוקטובר. בעקבות אותה ידיעה, מיהרו אנשי תקשורת ואמנים מוכרים להביע את עמדתם בנושא ברשתות החברתיות השונות.
מי שמיהר לברך על חיסולו של יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס, הוא לא אחר מאשר יוסף חדאד. פעיל ההסברה המוכר ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", הביע את שמחתו הרבה על חיסול מנהיג חמאס בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו. 
 
"כמה חיכיתי ליום הזה! מברוק עם ישראל וואלה מגיע לנו. תודה אבל מכל הלב ללוחמים וללוחמות שלנו. אין על צה"ל. סינוואר אמרנו לך...כל כלב ביג'י יומו". בסרטון שהעלה לחשבון ה-X שלו, חדאד רקד לצלילי מוסיקה ערבית בעודו אוכל כנאפה. 
כאמור, לא מעט ידוענים ואנשי תקשורת מוכרים הביעו את עמדתם בנוגע לחיסולו של יחיא סינוואר. נסרין קדרי העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו כתבה: "סוף סוף בשורות טובות, כמה היינו צריכים את זה".
כידוע, דובר צה"ל ודוברות השב"כ אישרו באופן רשמי את חיסולו של מנהיג חמאס. כוחות צה"ל ושב"כ בהובלת פיקוד הדרום פעלו בשבועות האחרונים בדרום רצועת עזה. אותם כוחות נעזרו במודיעין של שב"כ ואמ"ן אשר הצביע על כך שבכירי חמאס שוהים במבנה מסוים. לוחמי חטיבה 828 פעל באזור, זיהה שלושה מחבלים וחיסל אותם. עוד נמסר מטעם דובר צה"ל, כי לאחר זיהוי הגופה, אושר באופן רשמי כי סינוואר חוסל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה