תרבות ופנאי

מעיין אדם גרמה לאמה לבכות: "סליחה, אולי זה רעיון רע" | צפו

מעיין אדם הפתיעה את אמה בסדרת הדוקו "מחוברים" וסיפרה כי היא ובן זוגה מעוניינים להעניק לבתם הפעוטה את השם מפל על שם אחותה שנרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר | צפו בקטע המרגש

מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם, מגישת הטלוויזיה וכוכבת הרשת, תיעדה את הרגע המרגש בו היא מספרת לאמה כי היא ובן זוגה יובל מעוניינים להעניק לבתם הפעוטה את השם מפל על שמה של אחותה שנרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר.
כידוע, אדם מככבת בסדרת הדוקו "מחוברים" של HOT ובמהלכה היא מספרת על הרגעים המאתגרים בחייה לאחר מותה הטרגי של אחותה מפל. הערב ישודר פרק נוסף מתוך סדרת הדוקו, במהלכו מעיין תציע לאמה הצעה מפתיעה. 
"הקדשנו את כל הסופ"ש למצוא שם לאחותה ואנחנו צריכים את אישורך. אנחנו רוצים לקרוא לה מפל", הודיעה מעיין אדם לאמה אשר השתעשעה עם נכדתה תבור. בתגובה לכך, ציינה אמה של אדם: "מה? ממש ככה?". לאחר שאדם השיבה בחיוב, האם פרצה בבכי. 
 
"סליחה אימוש, אני לא יודעת זה אולי רעיון רע", אמרה אדם בכאב והוסיפה: "חשבתי איזה כיף יהיה להגיד את השם הזה". "יובל הסכים לקרוא לה מפל?", שאלה האם הנרגשת.  בתגובה לכך, סיפרה מעיין: "יובל אמר  בואי נקרא לה ככה, בואי נראה לה מפל". 
לאחר שאמה הודתה כי היא אינה יודעת האם נכון לעשות כך, מיהרה מעיין לשכנע את אמה הכואבת: "תחשבי שתהיה פה תינוקת שנקרא לה פלי. במקום שזה יהיה הדבר, המילה הכי כואבת להגיד. להחליף את המוות בחיים. זה יהיה טבעי להגיד פלי ופליצ'ולה וכל השמות חיבה". "אני לא יודעת מה אני חושבת על זה, כי זאת לא היא", השיבה אמה של מעיין. 
כידוע, מפל, אחותה של מעיין אדם, נרצחה ב-7 באוקטובר בפסטיבל הנובה. בחודש שעבר חשפה אדם כי קעקעה את המילה 'גור' על ידה. לדבריה, מדובר בכינוי החיבה של אחותה מפל ז"ל. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה מעיין אדם: "ממשיכה לכתוב לה, גור שלי הייתה ותישאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה