ויראלי

אביב גפן חוגג יום מאושר: משנה סטטוס בגיל 51

הזמר האהוב וזוגתו שרון קאופמן נישאו בטקס מצומצם בגרמניה, בבית משפחתה של קאופמן והפכו לזוג נשוי
מערכת ice | 
אביב גפן ושרון קאופמן (צילום באדיבות חברת ההפקה "דה גרופ")
אביב גפן ושרון קאופמן, הזוג המוכר בתעשיית הבידור הישראלית, עמדו הערב (שלישי) תחת החופה וחגגו את אירוע החתונה שלהם, אך בתפנית מפתיעה. לאחר שנאלצו לדחות את מועד החתונה המקורי ב-24 בספטמבר בשל ההסלמה הביטחונית בצפון, הזוג החליט לקיים היום את האירוע.
האירוע לא התקיים בישראל כפי שתוכנן במקור, אלא בהמבורג גרמניה, בבית משפחתה של קאופמן. החלטה זו מציגה את הגמישות והיצירתיות של הזוג בהתמודדות עם אתגרים בלתי צפויים, תוך שמירה על חשיבות הקשרים המשפחתיים ובמתכונת מצומצמת, גפן חבש כיפה ושם טלית ושבר את הכוס כדת משה וישראל.

רקע משמעותי לאירוע הוא ההיריון הראשון והמרגש של הזוג, שנחשף לאחרונה. עבור גפן בן ה-51, זו תהיה הרחבה נוספת למשפחתו, שכבר כוללת את שני בניו, דילן ואליוט, מנישואיו הקודמים לשני פרידן. החתונה והתינוק בדרך מסמלים פרק חדש ומרגש בחייהם של גפן וקאופמן.
 
האירוע המתוכנן בגרמניה מדגיש את המורכבות של תכנון אירועים בתקופה של אי-ודאות ביטחונית, ומראה כיצד זוגות ידועים מתמודדים עם אתגרים אלה. בעוד שהמעריצים בישראל אולי יתאכזבו מהעדר האפשרות לצפות בחגיגה מקרוב, ההחלטה לקיים את החתונה בחו"ל מבטיחה לזוג אירוע אינטימי ומשפחתי, הרחק מעיני התקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה