תרבות ופנאי

אביב גפן דחה את חתונתו: "לא מתאים לחגוג אהבה בימים כאלה"

המצב הביטחוני הוביל לדחיית חתונתם של אביב גפן וארוסתו שרון קאופמן, שתוכננה להתקיים מחר. בני הזוג מסרו שהם נאלצים לחכות לימים טובים יותר ואלו הם לא ימים לחגוג בהם אהבה
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום צילום יחצ - דן דיזיין סנטר)
המצב הביטחוני בישראל מידרדר במהירות, מה שהוביל להכרזה על מצב חירום בכל המדינה. התפתחות זו גרמה לביטול של מגוון אירועים שתוכננו להתקיים בקרוב. אחד מהאירועים שהושפעו הוא החתונה של הזמר אביב גפן וארוסתו, שרון קאופמן. בני הזוג היו אמורים להינשא מחר (שלישי), אך נאלצו לדחות את החתונה בשל המצב הביטחוני המתוח. כעת, הם יצטרכו למצוא מועד חדש כדי לקיים את הטקס המשמח.
בחודש שעבר, גפן גילה כי ארוסתו, קאופמן, אותה הכיר בסט הצילומים של סדרת הריאלטי "דה וויס", נמצאת בהריון, אף שתחילה גפן הכחיש את השמועות על ההריון. הילד שיוולד יהיה הילד השלישי של גפן שכבר יש לו שני ילדים מנישואיו הקודמים, דילן ואליוט, מאשתו השנייה, שני פרידן.
בתגובה לביטול החתונה אמר לוואלה כי הוא מאשר את ביטול החתונה ואמר: "בשל המצב הנוכחי, ביטלנו את האירוע כי לא מתאים לחגוג אהבה בימים כאלה. נחכה לימים טובים יותר" בני הזוג מקווים שיתאפשר להם לחגוג את האירוע בשקט ובשמחה כאשר המצב הביטחוני ישתפר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה