נדל"ן ותשתיות

פנינה רוזנבלום נפרדת מדירת הפאר: מה תקבלו ב-10.5 מיליון שקל?

המחיר המבוקש כעת עומד על 10.5 מיליון שקלים, ירידה משמעותית מהמחיר המקורי של 13.5 מיליון שקל. הנכס, ברחוב הסבוראים, מתפרס על שטח של 200 מ"ר בנוי בתוספת 150 מ"ר של מרפסות, ומתואר על ידי המתווך אריאל פיטוסי כ"וילה פרטית באוויר". הבית כולל שתי מרפסות אירוח גדולות עם מטבח חוץ, שלוש חניות, ושני מחסנים צמודים
מערכת ice | 
פנינה רוזנבלום (צילום שי פרנקו, shutterstock)
פנינה רוזנבלום, אשת עסקים ותיקה ואושיית רשת בת 69, מציעה למכירה את ביתה המפואר בשכונת נווה אביבים ברמת אביב. הטריפלקס המרשים, המשתרע על פני שלוש קומות וכולל חמישה חדרים, חוזר לשוק הנדל"ן לאחר הפסקה בשל המלחמה. המחיר המבוקש כעת עומד על 10.5 מיליון שקלים, ירידה משמעותית מהמחיר המקורי של 13.5 מיליון שקלים שהוצע לפני כשנתיים.
הנכס, הממוקם ברחוב הסבוראים, מתפרס על שטח של 200 מ"ר בנוי בתוספת 150 מ"ר של מרפסות, ומתואר על ידי המתווך אריאל פיטוסי כ"וילה פרטית באוויר". הבית כולל שתי מרפסות אירוח גדולות עם מטבח חוץ, שלוש חניות, ושני מחסנים צמודים, כאשר אחד מהם בגודל יוצא דופן של 50 מ"ר. תכונה ייחודית נוספת היא יחידת הורים ענקית בשטח של 40 מ"ר, הכוללת מרפסת פרטית וממ"ד - פיצ'ר נדיר בדירות באזור.

לאורך השנים, רוזנבלום השקיעה בשיפוץ ועיצוב הבית, המצויד כעת במטבח חדיש עם פתרונות אחסון מתקדמים, חלונות אלומיניום טריפל גלאס, ותריסים חשמליים עם שלט. למרות שדו"ח שמאי מצביע על עלייה בערך הנכס מאז הוצע לראשונה למכירה, רוזנבלום מוכנה למכור במחיר מופחת בשל רצונה לעבור לדירה קטנה יותר, אולי אפילו בתוך אותה שכונה, לאחר שילדיה עזבו את הבית.
מעבר לעסקי הנדל"ן, רוזנבלום ממשיכה להיות דמות מרכזית בתרבות הישראלית. לאחרונה, היא השיקה תערוכה על חייה בשם "עתיד ורוד" בגלריה בית מאירוב בחולון, המציגה את מסעה האישי משכונת מצוקה להצלחה בינלאומית. בראיון ל"הארץ", היא הדגישה את הצדדים הרבים של אישיותה ואת הקריירה המגוונת שלה, הכוללת עסקים, שירה, משחק, עיתונאות, ונוכחות ברשתות החברתיות. רוזנבלום מדגישה כי אין סתירה בין תחומי העיסוק השונים שלה, ומביעה תודה על הכישרונות הרבים שניחנה בהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה