ויראלי

טרגדיה: בת 38 ננשכה על ידי האוגר שלה ונפטרה | זו הסיבה

אזרחית קולומביאנית הלכה לעולמה לאחר שננשכה על ידי אוגר המחמד שלה. האם בת ה-38 לא הרגישה טוב לאחר נשיכת חיית המחמד ומיהרה עם שני ילדיה לקבלת טיפול רפואי אך לבסוף התמוטטה מחוץ למרכז בריאות

מערכת ice |  1
אוגר-אילוסטרציה AI
אזרחית קולומביאנית שמתגוררת בעיר ויאריאל הממוקמת במזרח ספרד, הלכה לעולמה לאחר שאוגר המחמד שלה נשך אותה. על פי הדיווח של אתר החדשות GBNEWS, לאחר שננשכה על ידי חיית המחמד שלה, בת ה-38 לא הרגישה טוב והחליטה לנסוע יחד עם שני ילדיה בני ה-11 וה-17 למרכז בריאות אשר ממוקם ליד ביתה.
אותו אירוע חריג ודרמטי החל בשעה 22:30 ביום שישי האחרון. למרבה הצער, האם התמוטטה כמה מטרים מחוץ למרכז הבריאות. על אף פעולות ההחייאה שביצעו בה הרופאים, נקבע מותה של בת ה-38. בעקבות אותו אירוע מטלטל, החליטה המשטרה לחסום את האזור בטרם נלקחה גופתה על ידי הגורמים הרלוונטיים.
בעקבות מותה הטרגי של האם, הוחלט לחקור את האירוע החריג. נתיחה שלאחר המוות עשויה לקבוע אם נשיכת האוגר השפיעה באופן משמעותי על מותה של בת ה-38. כידוע, חיות המחמד עלולות לסכן את חיי בעליהן במידה והן סובלות ממחלות שונות כמו למשל כלבת.
על פי דבריה של  ד"ר ביביאנה חזן כלבת המובאים באתר "כללית", כלבת הינה מחלה ויראלית שמרגע הופעת התסמינים שלה, קיים סיכוי אפסי להינצל ממוות. התסמינים הראשוניים הם חולשה כללית או חוסר נוחות, חום וכאבי ראש. קיים תרחיש בו האדם שנחשף לאותה מחלה ויראלית סובל מתחושת צריבה באזור הנשיכה.
לאחר תחושות מדאיגות במיוחד של חרדה, בלבול והזיות, מתרחש גם שיתוק בשרירי הנשימה ולאחר מכן מוות. לצד זאת, חשוב לציין כי קיים חיסון שניתן לקבל לאחר הנשיכה אשר מונע את התפתחות המחלה.  במקרה של מגע עם חיית המחמד החולה, קיים סיכוי גבוה לכך שהבעלים ייחשף לכלבת או זיהומים מסוכנים אחרים אשר יכולים לסכן את חייו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיכוי אפסי שמעלה לריק חרדה
    שושנה פומצקר 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיליונים של נשיכות כל שנה. ידיעה מיותרת שמייצרת לחץ מיותר. הסיכוי למות מעקיצת דבורה הרבה יותר גבוה, והכי גבוה, למות כתוצאה מעקיצת יתוש באפריקה- מיליונים מתים כל שנה. עשו לנו טובה, תפסיקו להלחיץ ותנו לנו חדשות טובות- כי רוב הזמן מה שקורה בעולם- טוב!
    סגור