בעולם

בעלי כלבים? אתם לא רוצים שזה יקרה לחיית המחמד שלכם

הוטרינרית לורן מקיירן הפכה לוויראלית בטיקטוק לאחר שחשפה מקרה מוזר שבו כלב שלשל כדורי ג’לי מפי הטבעת, בעקבות אכילת שקית אורביז, וזכתה למיליוני צפיות ותגובות המומות מהגולשים
מערכת ice | 
כלב (צילום unsplash)
לורן מקיירן, וטרינרית מקולורדו, הפכה לוויראלית בטיקטוק לאחר שפרסמה תיעוד של כלב מעורב שסבל מתופעת לוואי מוזרה — שלשול כדורי ג’לי מפי הטבעת. הסרטון, שכבר זכה ליותר מ-43 מיליון צפיות ו-64 אלף תגובות, השאיר רבים מהגולשים המומים.
“יש לי כל כך הרבה שאלות", כתב אחד הגולשים, בעוד גולשת אחרת תהתה אם מדובר בפרסומת ל-Skittles. גולשת נוספת ביקשה את פרטי בעליו של הכלב, בתור רעיון למפגש יום הולדת: “אני פשוט רוצה את הכלב הזה במסיבת יום ההולדת שלי”.
 
@larenmciaren Just another day in the ER 🙃(Permission to post obtained by owner) #veterinarymedicine #petER #dogsoftiktok #Orbeez ♬ [Animals and dishes] Cute BGM - Sound Owl

לפי הבעלים, הכלב אכל שקית מלאה של אורביז — כדורי ג’לי שמתנפחים במים — שהייתה מונחת על השיש במטבח. בעקבות כך, הכלב שלשל כרבע מהכמות, בעוד שאר הכדורים נותרו תקועים בדרכי העיכול שלו.
חשש מהתנפחות הכדורים במעיים הוביל את לורן וצוותה להחליט על ניתוח להסרת הכדורים שנותרו. “תאונות קורות וכלבים הם בעלי חיים מהירים מאוד, ”הסבירה לורן באחת התגובות לסרטון, “היינו צריכים להוציא את כל השאר בניתוח, אבל הוא כבר מתאושש”.
בהמשך, היא פרסמה גם צילום רנטגן, שבו נראו אלפי כדורים בחלל הבטן של הכלב. התמונה עוררה עניין נוסף, כשחלק מהגולשים הבחינו בחפצים נוספים שהכלב בלע. “אנחנו פשוט נתעלם מהסיכות שהוא בלע?” כתב אחד מהגולשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה