בעולם

סוף עידן בשר הכלבים: דרום קוריאה משקיעה מאות מיליונים במיגור התופעה

דרום קוריאה תסיים את גידול הכלבים למאכל בשנת 2027, עם תמריצים למגדלים ולמסעדות. התוכנית, שתעלה 75 מיליון דולר, נועדה לתמוך במעבר ולסייע למניעת שימוש בכלבים למזון עד לתחילת האיסור
מערכת ice | 
התעללות בבעלי חיים (צילום shutterstock)
דרום קוריאה מציבה יעד חשוב בפסיקה על גידול כלבים למאכל, עם כניסת האיסור לתוקף בפברואר 2027. משרד החקלאות בסיאול הודיע על תוכנית תמריצים למגדלי כלבים, חקלאים ומסעדות, במטרה לעזור להם להפסיק את העיסוק באכילת כלבים. החוק, שאושר בינואר, ישים קץ למסורת שנמשכת מאות שנים, שנתקלה בהתנגדות גוברת מצד תומכי רווחת בעלי חיים והירידה בביקוש לבשר כלבים.
המדינה תתחייב להשקיע כ-100 מיליארד וון (75 מיליון דולר) בתמיכה כספית, כשמגדלים יוכלו לקבל עד 600 אלף וון (452 דולר) עבור כל כלב שיוותרו עליו. התוכנית גם תתמוך במציאת בתים חדשים לכלבים שגודלו למאכל או העברתם למקלטים. סגן שר החקלאות, פארק בום-סו, הבהיר כי אין כוונה להשאיר את הכלבים הנשארים בחוות למוות, או להפוך אותם למזון.
בדרום קוריאה פועלות כיום כ-1,500 חוות לגידול כלבים ויותר מ-200 בתי מטבחיים, עם כ-2,300 מסעדות המגישות בשר כלבים. התמיכה באיסור גברה תחת הנשיא יום סוק-יאול, חובב חיות. עם זאת, תוכנית הממשלה ספגה ביקורת מצד פעילי בעלי חיים ואנשי תעשיית הכלבים. סאנג קיונג לי מה-Human Society International ציין שדורשים פתרונות טובים יותר לרווחת הכלבים שיוותרו עליהם, בעוד שג'ו יואנג בונג מתעשיית בשר הכלבים דרש תמיכה גבוהה יותר מהממשלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה