דיגיטל וטק

התאונה הביזארית שהרגה את הרובוט: האם הוא התאבד?

המכשיר, שעבד בשירות העירייה, מצא את "מותו" לאחר שהשליך את עצמו במורד גרם המדרגות. גולשים הגיבו לטרגדיה ושאלו אם מדובר בניסיון לפגיעה עצמית. עדי ראייה מדווחים על התנהגות משונה לפני האירוע. האם העובדים יאמצו מחליף חדש?
מערכת ice | 
רובוט אוטונומי (צילום Unlimited Robotic)
רובוטים מתקרבים יותר ויותר לבני האדם, עכשיו בנושא גם הבריאות הנפשית? הרובוטים ממלאים תפקידים שונים במגוון מקומות ברחבי העולם, כעת, בדרום קוריאה דיווחו כי רובוט שעובד בעירייה מקומית נשבר בתאונה ביזארית. בהודעה רשמית שפורסמה ברשתות החברתיות של מועצת העיר סופר כי הרובוט השליח את עצמו במורד גרם מדרגות ללא כל סיבה נראית לעין. 
גולשים שונים מכנים את התאונה "התאבדות" ושאלו אם הרובוט הביע חוסר שביעות רצון מעבודתו. על-פי דיווח הדיילי מייל, הרובוט נמצא בשירות העירייה מאז 2023. הרובוט נוצר על ידי חברת Bear Robotics מארה"ב. החברה מייצרת "רובוטים מלצרים". הרובוט שעבד בעירייה סייע בהעברת מסמכים ועבד משעה תשע בבוקר עד שש בערב. בניגוד לרובוטים אחרים, המוגבלים לקומה אחת, הרובוט הזה היה מסוגל להשתמש במעלית על מנת לעבור בין קומות. 
עדי ראייה מספרים כי ראו את הרובוט חג במקום, כאילו הוא "רואה" אדם שלא נמצא שם ולאחר מכן השליך את עצמו במורד המדרגות ונהרס. העירייה אומרת שכרגע אין בכוונתה לגייס רובוט נוסף על מנת להחליף את הרובוט הפגוע, אך שנסיבות הריסתו נחקרות והשאריות שלו נאספו לבדיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה