ויראלי

סטטיק בדעה קשה על יום כיפור: "כולנו עוד צריכים תיקון"

סטטיק העלה סטורי עם תמונה שלו בשחור לבן וכתב: "מצד אחד בא לי להגיד גמר חתימה טובה ואיזה צום קל היה לי. מצד שני יש לנו עוד אחים ואחיות שבשבילם זה יום כיפור וצום כבר שנה. ולא מהסוג הטוב"
מערכת ice |  1
סטטיק (צילום שלי זבלקובסקי)
נמאס לו? הזמר המצליח לירז רוסו, הידוע בשם הבמה סטטיק, נוהג לשתף את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם בחייו המעניינים. לאחר הפרידה המתוקשרת מרונה לי שמעון, הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים" לשעבר, סטטיק שיתף את עוקביו בדעתו על יום כיפור.
סטטיק העלה סטורי עם תמונה שלו בשחור לבן וכתב: "מצד אחד בא לי להגיד גמר חתימה טובה ואיזה צום קל היה לי. מצד שני יש לנו עוד אחים ואחיות שבשבילם זה יום כיפור וצום כבר שנה. ולא מהסוג הטוב".

לאחר מכן, עוד המשיך וציין: "אז כשחשבנו על מה שעשינו אחד לשני ובין אדם למקום ובין אדם לחברו, לא יצאנו מידי חובה כל עוד לא דאגנו להם שיגיעו הביתה. כולנו עוד צריכים תיקון".
רק לאחרונה, סטטיק (לירז רוסו), התייחס לכתבה המטלטלת שפורסמה בתוכנית התחקירים "עובדה" בהנחיית אילנה דיין. "אני באילת, רציתי לצאת קצת לנקות את הראש - ואז ראיתי 'עובדה'. וואו. לא רק שלא בא לי לצאת. קשה לי לדמיין מה עוד המצלמות תיעדו שלא ראינו. ואני לרגע לא זלזלתי בזוועות שקרו פה. אבל אין תחליף למה שהעיניים רואות", כך כתב בכאב סטטיק.
לדבריו, אותה כתבה שחשפה את האירועים המטלטלים שהתרחשו ב-7 באוקטובר, ביום בו חדרו מחבלי הנוח'בה לבסיסי צה"ל וליישובים בעוטף, הבליטה את הכאב שהוא חש כלפי מצבם העגום של החטופים וגיבורי המלחמה שנפלו באותה שבת שחורה: "שברון לב ענק. גרם לי להרגיש כאילו זה קרה היום. והתובנה הזו - גרמה לי להתעמק בזה שכמעט עברה שנה. שנה שאנשים עוד לא בבית. שנה שאנשים עוד בשבי. שנה שאנחנו רבים בינינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנחנו צריכים תיקון?
    משה רבינו 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינות ערב תופסות יש ישראל הקטנה כגטו רוצות להשמיד אותנו ברכבות שלנו ולכבוש אותנו. על איזה תיקון? תתעוררו עם התיקוניםץ זה לא רלוונטי
    סגור