תרבות ופנאי

סטטיק ונרקיס בחשיפה דרמטית: "היא עברה הטרדה ושמה קץ לחייה"

לאחר שכבש את תחנות הרדיו עם הלהיט "צ'יק צ'ק", סטטיק משחרר סינגל נוסף שבוצע בשיתוף פעולה עם הזמרת נרקיס. השיר נקרא "נעמי" נכתב על ידי סטטיק בהשראת ידידתו מילדות שהתמודדה עם התעללות מינית ולבסוף שמה קץ לחייה
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
לאחר שכבש את תחנות הרדיו ואת הרשתות החברתיות עם הלהיט "צ'יק צ'ק", הזמר סטטיק (לירז רוסו) משחרר סינגל נוסף שבוצע בשיתוף פעולה עם הזמרת נרקיס. שני האמנים הגדולים חוברים לראשונה בשיר חדש ונוגע ללב העונה לשם "נעמי". 
לצד השירים השמחים והקצביים שמקפיד סטטיק לבצע, כעת הוא מוציא יחד עם נרקיס שיר עם מסר חשוב ומצמרר על התמודדות עם כאב וחוויות קשות. השיר המרגש נכתב על ידי סטטיק בהשראת ידידתו מילדות, שנאלצה להתמודד עם התעללות מינית, כאשר לבסוף היא החליטה לשים קץ לחייה.  לצד המילים הכואבות, השיר מביא עמו גם מסר של תקווה וריפוי. 
נרקיס, שלקחה חלק בשיר המרגש אשר מכיל מסר חשוב למעריציה ולמעריציו של סטטיק, משתפת: "השיר נעמי והסיפור מאחוריו נגע בי אישית ומספר את הסיפור שלי ושל עוד הרבה נשים שמרגישות אשמה על החוויות הכואבות שהן עברו. לירז ואני באנו להזכיר לאותן נשים - אתן לא אשמות, ויש ריפוי להכל".
סטטיק, הצטרף לדבריה של נרקיס והוסיף: "את השיר הזה רציתי לשים עוד באלבום הראשון - לירז. יצא שהיה שווה לחכות כדי להרוויח את נרקיס שכל כך נכונה לשיר ותקופה שבה הוא מקבל יותר משמעות ממה שחלמתי. במקור השיר נכתב על ידידה מאוד טובה שלי מהילדות שעברה הטרדה ושמה סוף לחיים שלה. השיר לא מספר את הסיפור שלה במדויק, אלא משתמש בחלקים מהסיפור שלה כדי למנוע מה'נעמי' הבאה לעשות כמוה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה