ויראלי

מגיש ערוץ 14 נגד טקס המשפחות השכולות: "לא מעוניינים לשמוע"

שמעון ריקלין בטקס נוקב: "הם מעוניינים לשמוע רק את עצמם. ובשנים האחרונות זה הגיע לטקסים הממלכתיים: אנחנו לא מארגנים ושולטים בהם? הם לא יקרו. טקס המשואות בהר הרצל? ננסה לפוצץ אותו. טקסי הזכרון לחללי צהל? לא נאפשר למי שלא חושב כמונו להוציא מילה כי אם הוא יוציא מילה נפוצץ את הטקס"
מערכת ice |  7
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
ביקורת חריפות מאוד נשמעו על הטקס הלאומי של המשפחות השכולות לציון יום השנה ל-7 באוקטובר, החולצה של עברי לידר, המסרים על הבמה שחלקם הרגישו פוליטיים,אבל הבולטת מכל הביקורת הייתה זו של עיתונאי ערוץ 14. אחת מהן, נכתבה הבוקר (שלישי) על ידי המגיש שמעון ריקלין.
ריקלין פתח וכתב: "כשעברתי לגור ביהודה ושומרון אמר לי השמאל תלך משם. כשחזרתי לגור בתל אביב העיר שבה נולדתי אמר לי השמאל תלך מפה. כשניסיתי לשדר מיפו אמר לי השמאל תלך משם. כשניסיתי לשדר מכיכר הבימה אמר לי השמאל תלך מפה. כשהלכתי להתפלל בשנה שעברה ביום כיפור בכיכר דיזנגוף אמר לי השמאל תלך מפה. כי המרחב הציבורי נתפס באלימות בידי השמאל הקיצוני שלא יאפשר למי שלא חושב כמוהו לשהות בו".

עוד נמשך: "חבר הכנסת אלמוג כהן הגיבור שיצא להלחם במחבלים ב 7.10 גורש מבארי אתמול מאותה סיבה: אתה לא חושב כמונו? תעוף לפה. וזה תוך כדי שאלות מתממות שלהם מדוע ראש הממשלה נתניהו לא מגיע לפה? הוא לא מגיע כי הם רוצים לגרש אותו. להשפיל אותו. כפי שהם עושים לכל מי שלא חושב כמוהם. הם לא מעוניינים בדיאלוג. הם לא מעוניינים לשמוע את האחר. הם מעוניינים לשמוע רק את עצמם. ובשנים האחרונות זה הגיע לטקסים הממלכתיים: אנחנו לא מארגנים ושולטים בהם? הם לא יקרו. טקס המשואות בהר הרצל? ננסה לפוצץ אותו. טקסי הזכרון לחללי צהל? לא נאפשר למי שלא חושב כמונו להוציא מילה כי אם הוא יוציא מילה נפוצץ את הטקס".
ריקלין תקף: "ככה בכל טקס לאומי ישראלי. ואת כל שנאת האחר הזו. ואת כל ההשתלטות על המרחב הציבורי הזו. הם עוטפים בנופת צופים של אחדות. ומי שלא מסכים עם הברבריות הזו שלהם. עם הזעם הכה קדוש שלהם הוא הפלגן והוא הסכסכן. לכן הטקס הממלכתי שאירגנה המדינה הוקלט מראש: אם היו מנסים לקיים טקס כזה בשידור ישיר הם היו מפוצצים אותו. למען האמת גם את ההקלטה של הטקס הזה הם תכננו לפוצץ. איזה טקס אפשר לקיים בשידור ישיר והוא הטקס ״הלאומי״? את הטקס שהם ארגנו. את הטקס שהם קובעים מי יבוא ומי לא. (ולא, זה שהיו זמרים מחלקים שונים בחברה הישראלית לא אומר שכל חלקי החברה הישראלית יכלו להשתתף בטקס הזה). הטקס יכל לעבור בשקט כי כשהם מארגנים אותו לא יבוא שום ברברי וינסה לפוצץ אותו כפי שהם עושים תמיד".
לסיום הדגיש: "והכי מדהים שהם בכלל מיעוט. כיצד הם מצליחים להשתלט ככה על המרחב הציבורי והטקסי הלאומי? באמצעות אלימות ברברית. ובאמצעות המון כסף. אנשים התלוננו נגדי אתמול שאני פוגע בחוסן הישראלי ובאחדות שלנו בביקורת שלי על הטקס האלטרנטיבי שהם שוב ארגנו. האמת הפוכה: עד שכל אחד לא יוכל להסתובב במרחב הציבורי בלי שיציקו לו על עמדותיו הפוליטיות או על המראה הדתי שלו. עד שלא נוכל לקיים פה טקסים ממלכתיים ביחד כמו שהיה פעם. לא תתכן פה אחדות והחוסן הישראלי ימשיך להיפגע. זה שמצביע על אלו שמראש החליטו שוב כפי שהם תמיד נוהגים לקיים טקס אלטרנטיבי אינו המפלג. אלא אלו שהחליטו לעשות אותו"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    דיעה אישית
    yuvi 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע אי אפשר לערוך טקס אחד ממלכתי ומכבד ??? ללא קשר לפוליטיקה מדוע המשתמט החליט שגנבו לו את המדינה, האם היא של אבא שלו???
    סגור
  • 6.
    טקס
    רובי 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריקלין צודק לחלוטין, השמאל חושב שהמדינה שלהם בלבד, בושה וחרפה לקחו את משפחות החטופים לפוליטיקה שלהם, לא יעזור להם הימין רק יתחזק, גילינו את הפרצוף שלהם
    סגור
  • 5.
    למה אתם מעוותים ? זה לא טכס המשפחות השכולות
    אורי 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא טקס שבו נוכחות משפחות שכולות
    סגור
  • 4.
    חלאת המין האנושי
    מוטי 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון ריקליס הוא כאמור חלאת המין האנושי. (ולא צריך להוסיף).
    סגור
  • 3.
    כשיש אנשים כמוך אין יחד
    אור 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה אכפת לי מרגשי הנחיתות שלך ותיוג כל אחד שלא מסכים אתך כשמאלני אליטיסט שמשתלט על המדינה לולא היית מגיש ברשת ממלכתית חשובה, ולולא היית שופר של מקבלי החלטות רבים שאמורים להנהיג את העם לאחדות ובמקום זה הם מפלגים. גילוי נאות: לא השתתפתי באף אחד מהטקסים, אני מכבדת את זכר הנפטרים ושולחת תפילה לחטופים בשקט ובלב גילוי נאות 2: אני לא משתתפת בהפגנות כי לדעתי הן עברו את הגבול ולא הולמות בזמן מלחמה, והן לא מייצגות אותי יותר ממה שאתה מייצג אותי.
    סגור
  • 2.
    ריקלין
    עיני נץ 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש קטן נשמע כמו חולה נפש. אין לו יכולת לראות את הצד השני. די אינפנטילי.
    סגור
  • 1.
    ערוץ הרעל
    ערוץ הרעל 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה גיעל
    סגור