ויראלי

מגיש ערוץ 14 כועס: "אסופת מנוונים ומנותקים שכמותכם, סתומים"

גולדן כתב בדף הפייסבוק שלו מסר לנשיא צרפת עמנואל מקרון: "הכל בסדר, טמבל, בקרוב הם עושים לך שבעה באוקטובר בבית, בפאריס; ואז אתה תצלצל לישראל כדי לבקש עזרה וייעוץ ומודיעין וכלי נשק. עניין של ארבע-חמש שנים גג. יש מצב שאפילו פחות, איזה אפס. איזה טומטום"
מערכת ice | 
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
מגיש ערוץ 14, שי גולדן, כועס כמו הרבה מאוד ישראלים ביממה האחרונה על דבריו חסרי האחריות של נשיא צרפת עמנואל מקרון שקרא לעצור את הנשק לישראל המיועד ללחימה בעזה, כאשר עיקר הביקורת עליו נשמעה מכיוון ראש הממשלה בנימין נתניהו שתקף אותו בנאומו במילים קשות מאוד.
גולדן כתב בדף הפייסבוק הפורה שלו: "הכל בסדר, טמבל, בקרוב הם עושים לך שבעה באוקטובר בבית, בפאריס; ואז אתה תצלצל לישראל כדי לבקש עזרה וייעוץ ומודיעין וכלי נשק. עניין של ארבע-חמש שנים גג. יש מצב שאפילו פחות".

עוד המשיך ורשם: "איזה אפס. איזה טומטום. הוא וכל האירופאים האלה, שלא מבינים שאנחנו רק הפיילוט של האיסלאם הפונדמנליסטי. המטרה היא אירופה והמערב בכלל. לכו לקרוא ספרי היסטוריה, אסופת מנוונים ומנותקים שכמותכם".
לסיום הוא הסביר: "תגלשו קצת ברשתות החברתיות. תצפו בערוצי הטלוויזיה שלהם. הכל גלוי. פומבי ומוצהר. אה, ותאזינו קצת על הדרך גם לדרשות שנושאים אצלכם במסגדים, אולי תפנימו מה התוכניות שלהם לגביכם. חבורת סתומים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה