ויראלי

כתב ערוץ 14 בהלם: "שידור יוצא דופן שאזכור לשנים רבות"

הלל ביטון רוזן כתב: "הרבה שידורים דרמטיים וקשים לצערי העברתי במשך שנותיי כעיתונאי. הערב היה שידור יוצא דופן שוודאי אזכור לעוד שנים רבות. מהבשורה הקשה על הרצחם של 7 אזרחים הי״ד, ולתוך מתקפת הטילים הגדולה בהיסטוריה שלנו"
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אין כל ספק שערב חריג ביותר עבר על מדינת ישראל אמש (שלישי) בצל מתקפת הטילים חסרת התקדים של איראן, ההתראות נשמעו בכל מקום במדינה, כולל גם באולפני החדשות. אבל מה יש למי שישבו באולפנים ונאלצו להתפנות בהתראות של רגע?
הלל ביטון רוזן כתב: "הרבה שידורים דרמטיים וקשים לצערי העברתי במשך שנותיי כעיתונאי. הערב היה שידור יוצא דופן שוודאי אזכור לעוד שנים רבות. מהבשורה הקשה על הרצחם של 7 אזרחים הי״ד, ולתוך מתקפת הטילים הגדולה בהיסטוריה שלנו".

הוא המשיך וכתב גם: "מאולפן קטן במרחב מוגן שהכנו בדיוק לרגעים האלה, בהתחלה לבד, ולאט לאט מצטרפים מיטב המגישים והפרשנים של הערוץ, ואז שוב לבד עד שיחזרו לאולפן כשהמצב כבר בטוח".
לסיום הוא כתב על רקע תמונה שלו באולפן חדשות 14: "שיחקנו אותה גם הפעם, ועכשיו זמן נקמה, התקפה. בכל מי שניסה וגם הצליח לפגוע הערב בנו. עם ישראל חי". התגובות היו מאוד מחממות לב ותומכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה