ויראלי

מה אמר אביב גפן לאייתולה ח'אמנאי שגרם לו להסתבך?

הזמר שדחה את חתונתו עקב המצב הביטחוני, החליט הלילה להשיב למי שאחראי על ההתחממות באזור - המנהיג העליון של איראן, עלי ח'אמנאי. גפן, שעקץ את האייתולה על ביצועיו במתקפת הטילים, ספג ממגיבים פרו-איראנים ולא נרתע  
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')

תגובה מפתיעה לדברי המנהיג העליון של איראן, עלי ח'אמנאי שצייץ הלילה ברשת X: "בעזרת השם, מכות חזית ההתקוממות יהפכו חזקות וכואבות יותר על הגוף השחוק והנרקב של המשטר הציוני".

מי שהחליט לעקוץ את ח'אמנאי בתגובה משפילה הוא הזמר והיוצר אביב גפן, שכתב לאייתוללה "יצאת פיתה". גפן, שעורר עליו מגיבים פרו-איראנים שהשיבו לו באיחולי מוות ותיעודים קשים מהפיגוע אמש, לא נרתע והחליט להטריל בחזרה ו"להחמיא" לאחד המגיבים האיראנים על מראהו החיצוני.

מתוך חשבון האינסטגרם של אביב גפן avivgeffenmusic@
אגב, הוא לא היחיד שהחליט להגיב לנשיא איראן. ח"כ אמיר אוחנה, יו"ר הכנסת, הרגיש שלא בא לו יותר לשתוק וגם הוא הפנה מסר מאיים לח'אמנאי בפרסית: "תגיד שלום עד הסוף".


כזכור, גפן, שנפגע אישית מההתחממות הביטחונית באזור, נאלץ לאחרונה לדחות את חתונתו לארוסתו ההיריונית שרון קאופמן. החתונה החדשה אמורה להתקיים בתאריך ולוקיישן חדשים, הרחק מצלמי הפאפארצ'י.

על פי דיווח באתר "פנאי פלוס", השניים יינשאו לאחר חגי תשרי, ב-15 באוקטובר, בטקס שיערך בגרמניה בבית המשפחה של הכלה -  בחיק המשפחות ובמתכונת מצומצמת.
 


עבור גפן מדובר בנישואים שלישיים, לאחר גירושיו משני פרידן, אשתו השנייה ואם שני ילדיו דילן ואליוט, ואילנה ברקוביץ', אשתו המיתולוגית הראשונה עמה לא הביא ילדים משותפים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די כבר!!! (ל"ת)
    דש 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור