ויראלי

אביב גפן עקץ ותייג את הזמר שהעריץ: "משתתף בצערך"

המוזיקאי הישראלי מרבה להתבטא בנושא המלחמה וכל מה שמסביב לה, מאז היא נפתחה בבוקר ה-7 באוקטובר. לאחרונה הרבה לדבר על נושא החטופים וגם גלש קצת לפוליטיקה, אבל הפעם הוא הפתיע ועקץ את הזמר שפעם העריץ והתקליטים שלו מונחים בביתו
מערכת ice |  5
אביב גפן (צילום All in)
אחד הזמרים שהוכיחו את הידע והאהבה שלהם למוזיקה בכל הפלטפורמות הוא אביב גפן. כאשר באמתחתו להיטים רבים ומספר תפקידי שיפוט בתוכניות מוזיקליות, אביב גפן הוא ללא ספק מאגר מידע אנושי מרשים בכל הנוגע למוזיקה ויצירתה.
אחד הזמרים שגפן העיד כי הוא מחזיק תקליטים בביתו ועל פי הדברים שכתב עליו, ניכר כי הוא העריץ אותו ואת המוזיקה שלו, הוא יוצא הלהקה האגדית פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, שמאז ימי הזוהר שלו הפך לדמות אנטישמית מובהקת שלא בוחלת במילות נאצה כלפי ישראל והיהודים.
לאחר שווטרס מיהר להתבטא בתחילת המלחמה כנגד ישראל ואף הכחיש חלק ממעשי הזוועות שביצעו מחבלי חמאס באותה שבת שחורה, הגיב לו אביב גפן ופרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שאומר הכל. "לצפות בך זה כמו לצפות בפרח נבול באגרטל", צייץ גפן ושיתף את תמונתו של הזמר האנטישמי.
 
גם לאחר ריאיון בו הכחיש ווטרס את מעשי הזוועות המיניות שביצעו המחבלים, הגיב לו גפן באריכות וכתב נגדו טקסט נוקב וחריף. "היום העלית הילוך במנוע השקרים, השנאה והאנטישמיות. ‎היום החלטת לפגוע בנשים שנאנסו על לא עוול בכפן. נשים שכמו שאר החטופים לא עשו רע לאיש, רק הלכו לישון במיטותיהן. ‎מאמין שחלק גדול מהם הקשיבו לשירייך". כתב אז גפן בין היתר.
אתמול (שבת) פרסם גפן בחשבון האינסטגרם שלו תמונה בסטורי, שאותה הפיץ דובר צה"ל ובה נראית צמרת ארגון הטרור חיזבאללה, וליד כל אחד מהם התגית "חוסל".


מתוך האינסטגרם של avivgeffenmusic
לתמונה צירף גפן את הכיתוב "Sorry for your loss Roger", כאשר הוא עוקץ את ווטרס ומכוון לכך שהוא תומך בארגון הטרור הרצחני. גפן אף תייג את ווטרס בסטורי העוקצני.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מביך!!! (ל"ת)
    איה 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    אביב גפן - רוג'ר ווטרס
    חני 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הכבוד אביב
    סגור
  • 3.
    ומה עם אריק הקלפטומן? אותו הדרעק. (ל"ת)
    Ty 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    האביב העברי?
    אייל עזרא 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    גם שעון מקולקל צודק כל יום פעמיים.
    סגור
  • 1.
    משפחת דיין וגפן
    איילי 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פסולת אנושית רמה א. חוץ מדילן
    סגור