ויראלי

בת 20 הטרידה גברים מבוגרים ונענשה: כוכבת האונליפאנס נחשפת

סינתיה לין בת ה-20 מאוסטרליה, ידועה בתור כוכבת בפלטפורמה המקוונת "אונליפאנס". בסדרת סרטונים מעניינת בטיקטוק, לין תועדה כשהיא מחזרת אחר גברים מבוגרים ומציעה להם לצאת איתה לדייט | צפו
מערכת ice | 
סינתיה לין (צילום cynthia.here1@, מתוך חשבון הטיקטוק של סינתיה לין)
הכירו את סינתיה לין, צעירה בת 20 מאוסטרליה אשר בזמנה הפנוי מעלה תמונות שונות ומשונות בפלטפורמה המקוונת "אונליפאנס". בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה, סיפרה לין לעוקביה כי היא מתכננת להיכנס לחנות של Bunnings, רשת לחומרי בניין בכדי לחפש בן זוג חדש.
אתר החדשות news.com.au חשף את סיפורה המשונה של סינתיה לין.  "אני רק מנסה להכיר בחור מבוגר שיהיה החבר שלי. אנחנו ב- Bunnings, עבר זמן רב מאז שהייתי פה אז בואו נקווה שהפעם זה יעבוד. כל כך הרבה ניסיונות, אבל כל כך הרבה כישלונות", כך סיפרה סינתיה לין, כוכבת אונפליפאנס לעוקביה בחשבון הטיקטוק שלה.
לאחר שאותה התנהגות מוזרה חזרה על עצמה מספר פעמים, רשת Bunnings לחומרי בניין במערב אוסטרליה החליטה להוציא צו הרחקה נגד בת ה-20. על פי הדיווח, הרשת המוכרת לחומרי בניין אסרה על בת ה-20 להיכנס לכל הסניפים שלה בעקבות כמות הסרטונים הגדולה שצילמה בחנויות. אותם סרטונים יצרו סערה תקשורתית רבה ואף הובילו למספר תלונות בעקבות התנהגותה. 
בסרטונים הוויראלים, כוכבת האונליפאנס בת ה-20 תיעדה את עצמה כשהיא יוזמת שיחות עם גברים מבוגרים, בצורה שלא הייתה נעימה ונוחה להם. בשיח עם גבר שתועד בסרטון, הציעה לו הצעירה לצאת עימה לדייט.
"מה המלכודת?", השיב אותו גבר וסינתיה לין ציינה: "אנחנו פשוט הולכים לדייט. אם אתה רוצה, אני יכולה לתת לך את מספר הטלפון שלי". "אוקיי, אני פשוט בשוק", השיב אותו גבר. בתום הסרטון, פנתה לין לעוקביה ואמרה: "הוא כל כך חמוד".
על פי אתר החדשות news.com.au, הרשת לחומרי בניין נוהגת לבקש מלקוחותיה, אשר מחליטים לתעד מקרים שונים בחנויות, אישור מראש על צילום התוכן. לצד זאת, דווח כי מנהלי חנויות יכולים להחליט על איסור כניסה של אנשים שמפריעים לחווית הקנייה של הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה