השוק

אונליפאנס שובר שיאים: זינוק מטאורי במשתמשים, עסקאות במיליארדים

אתר האונליפאנס (OnlyFans), שובר את הרשת ורשם זינוק אדיר שכל הפרמטרים. מספר המשתמשים צמח ב-28%" מספר יוצרי התוכן עלה גם הוא ב-19%. הפעילות העסקית באתר זינקה ב-2023 להיקף של 6.6 מיליארד דולר, וכמה מזה מכניסה החברה?
מערכת ice | 
אתר OnlyFans (צילום shutterstock)
אתר האונליפאנס (OnlyFans), במסגרתו בעיקר נשים, אך בחלק מהמקרים גם גברים, פותחים פרופיל בו הם חושפים את הכל, תרתי משמע, ומשתמשים משלמים כסף עבור צפייה בפרופיל האישי שלהם, בו בדרך כלל יש תמונות עירום וכדומה, כובש את הרשת.
השירות הפך לפופולרי במיוחד, עד כדי כך שעל פי הדוח הכספי שפורסם לאחרונה, הפעילות העסקית באתר, במסגרתה משתמשים משלמים למפעילי חשבונות האונליפאנס, זינקה בשנת 2023 ב-19% והסתכמה ב-6.6 מיליארד דולר, זאת לעומת 5.5 מיליארד דולר בשנת 2022.
אונליפאנס עצמה מרוויחה בענק, כאשר היא גובה 20% מהמשתמשים עבור עסקאות שבוצעו. בנוסף על כך, היקף ההכנסות של הרשת זינק ב-217 מיליון דולר והגיע ל-1.3 מיליארד דולר בשנה שעברה. הרווח הנקי של אונליפאנס ב-2023 הסתכם ב-485 ממיליון דולר.
וזה ממש לא הכל. מספר יוצרי התוכן באונליפאנס זינק בשנה שעברה ב-29% והגיע ל4.1 מיליון כאלה. לעומת זאת, מספר המשתמשים בשירות האונליפאנס רשם עליה מטאורית של 28% והגיע ל-305 אף משתמשים, כאשר הנתון החריג ביותר הוא ש-66% מהם הם אמריקאים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה