בעולם

האם הרגה את ילדיה וקברה אותם בחצר האחורית: סיפור הזוועה נחשף

קיארה פטרוליני, צעירה בת 22, נעצרה על ידי רשויות החוק בצפון איטליה בחשד כי הרגה את ילדיה. גופות שני תינוקות אותרו בבית סבתה של החשודה בזמן שהצעירה הייתה בחופשה משפחתית בניו יורק

מערכת ice | 
גינה (צילום ויקיפדיה)
קיארה פטרוליני, צעירה בת 22, נעצרה על ידי רשויות החוק בצפון איטליה בחשד כי הרגה את ילדיה. על פי הדיווחים הזרים, בת ה-22 הובאה למעצר לאחר שרשויות החוק אתרו גופות של שני תינוקות בקבר שממוקם בחצר האחורית בוילה בטרברסטולו אשר ליד העיר פארמה.
על פי הדיווח של אתר The Mirror, הקבר התגלה בבית סבתה של החשודה, בזמן שהצעירה בילתה בחופשה בניו יורק יחד עם בני משפחתה. על פי הדו"ח שהתפרסם בכלי התקשורת הזרים, אותו ממצא מטריד התגלה לאחר שכלבה של בעלת הבית חפר בחצר האחורית ומצא גופה של תינוק שנולד בשבוע ארבעים.
הסבתא, שחשבה כי מדובר בגופה של חיה, מיהרה לקרוא לשכן לעזרה. לבסוף, השכן גילה כי מדובר בגופת תינוק והזעיק מיד את המשטרה. לאחר שנקראו למקום קציני מז"פ, התגלתה הגופה של התינוק השני, אשר ככל הנראה נולד בשנה שעברה.
לאחר ביצוע בדיקת DNA, נקבע כי האם הביולוגית של התינוק המת היא קיארה פטרוליני.  בת ה-22 התגלתה כסטודנטית למשפטים ולצד התנדבותה בכנסייה, היא משמשת כבייביסיטר בזמנה הפנוי, כך על פי דיווחים בכלי תקשורת שונים.
גורמים שהכירו מקרוב את קיארה פטרוליני מספרים כי בעבר היא התעניינה בביצוע הפלה וחיפשה על כך מידע בגוגל. אפלונסו דאבינו, המשמש כעורך דין באותה פרשה מטלטלת, סיפר כי בת ה-22 ביצעה את המעשה לבד ובני משפחתה, גם האב הביולוגי של התינוק, לא ידעו מכך.
נכון להיום, הצעירה בת ה-22 נמצאת במעצר בחשד לרצח תינוקות. על פי ההערכה, פטרוליני הסתירה את הריונה לפני זירוז צירים ב-7 באוגוסט וילדה לבד את התינוק בחדר האמבטיה שלה. על פי החשד, זמן קצר לאחר הלידה, היא הרגה את התינוק והחביאה אותו בחצר האחורית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה